سید ساجد یعقوبی
در آستانه حماسه ۹دی نشست روشنگری وبصیرت افزایی ائمه جماعات و مبلغان دینی با حضور فرماندار و روسای اداره جات درسالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۲۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

نشست روشنگری وبصیرت افزایی درشهرستان پارس آباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا قاسمیان معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این نشست که با حضور ائمه جماعات و طلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در رابطه با تحریم؛ از تحریم های فلج کننده برای اقتصاد کشور از تحریم های نجات بخش استفاده کنیم ودر بصیرت تحلیل قوی داشته باشیم.

وی افزود: حضرت آقا در نشست با روحانیون تهران در ۶ شهریور سال گذشته گفت که منبع قدرت؛ دانایی، ثروت و اسلحه (زور...) است که در این دنیا هم ثروت هم اسلحه به دانایی نیاز شدید دارند و بدون دانایی پایدار نیستند.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل هم‌ چنین اشاره به بحث جدایی دین ازسیاست گفت: در جدایی دین از سیاست که توطئه دشمنان اسلامی است در این صورت سیاست وحشی می شود و دین به نفع سیاست خودکشی می کند و سیاست وحشی می شود و سیاست وحشی عاشق خونریزی است سرشار از دروغ، فریب‌‌...است.



نشست روشنگری وبصیرت افزایی درشهرستان پارس آباد

وی افزود: ائمه جماعات و مبلغان دینی نماینده ولایت فقیه هستتد باید با رفتار و گفتار خود راه خیر را باز و راه شر را ببندند که ولی فقیه حافظ منافع ملی و مردم است.

قاسمیان مشکل اقتصادی ایران شامل دو عامل خارجی و داخلی عنوان کرد و گفت: اقتصاد جهان در حال تلاطم است و آن در اقتصاد ایران هم تاثیر گذاشته است و در عوامل داخلی اگر مردم ایران رفتار اقتصادی خود را هماهنگ با دولت ، مصرف خودرا منطبق با دولت و نظام پیش ببرند تا از این مرحله عبور کنیم که همان وحدت و بصیرت مردم رمز شکل گیری حماسه ۹دی بود. که سیلی محکمی بر دشمنان اسلام زد و باید در تاریخ جاودانه بماند.

درپایان مراسم علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد از روحانیون و مبلغین خواهر و برادر بابت زحمات و تلاشی که در ماه محرم و سفر در مساجد و منابر و... کشیده بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت که نتیجه این تلاش ها امنیت و آرامش روحی روانی در شهر است.

ارسال نظرات