حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با شهردار جدید مشهد تاکید کرد:
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به سرعت بخشیدن به طرح‌های نوسازی اطراف حرم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۳۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار محمدرضا کلایی شهردار جدید مشهد، کمبود پارکینگ را از مشکلات جدی برای زائران و مجاوران دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری باید علاوه بر سرعت بخشیدن به طرح‌های نوسازی اطراف حرم، توجه ویژه به احداث پارکینگ‌های عمومی داشته باشد.

وی افزود: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت‌های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم (ع) اعلام آمادگی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اقدامات و تلاش‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد و خدمت به مردم آنجا به لحاظ فرهنگی، آموزشی و عمرانی صورت گرفته است، اما کافی نیست و بایستی در اولویت‌های کاری شما باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه به شهردار جدید مشهد توصیه کرد: فرصت خدمت خالصانه به زائران و مجاوران امام هشتم (ع) را غنیمت بشمارید و از سرمایه جوانی خود برای گره گشایی از مشکلات این شهر بهره لازم را ببرید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: رفع محرومیت از چهره شهر در اولویت کاری باشد، زیرا زیبنده شهر مشهد که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج است، نیست.

همچنین محمدرضا کلایی شهردار مشهد مقدس در این دیدار گفت: تمام تلاش اینجانب در مدیریت شهرداری مشهد خدمت خالصانه به زائران و مجاوران و خادمی امام هشتم (ع) است.

وی اظهار کرد: از همراهی و توجه شما به جوانان و اعلام آمادگی کامل برای همکاری با شهرداری مشهد در خدمت به مردم سپاسگزارم.

کلایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در همه بخش‌‎ها خصوصاً مشکلات ترافیکی اطراف حرم و محرومیت زدایی مشهد مقدس گام‎های ارزشمندی برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها