مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اولویت حوزه های علمیه انقلابی بودن است.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۶۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست صمیمی با اساتید و طلبه های حوزه علمیه الزهرا (س) خوی با این مقدمه که شهرستان خوی باید به داشتن مادران قهرمانی که با تربیت فرزندان شان، انقلاب را در برابر دشمنان بیمه کرده اند بر خود ببالد، اظهار کرد: هرچند استکبار با وجود شکست های پی در پی از اسلام ضربه دید و اصلی ترین هدفش طراحی برنامه برای براندازی حکومت و انقلاب اسلامی است اما باید گفت که ما مردمی فهیم و ولایتمدار داریم که از جان مایه گذاشتند تا انقلاب را به پیروزی برسانند و لذا هیچ موقع از آرمان ها و اهداف شان در رساندن پرچم این انقلاب و اسلام به دست صاحب برحقش دست بر نمی دارند.

وی گفت: مطالبه حضرت آقا از حوزه های علمیه انقلابی بودن است، لذا نباید طلبه محافظه کار باشد بلکه باید با تمام جان و دل به دفاع از انقلاب برخیزد.

وی افزود: با وجود برخی جریانات متاسفانه ما روحانیون را در جامعه برای مردم بسیار ضعیف شناساندیم در حالیکه نقش روحانیون در به ثمر رساندن شجره طیبه انقلاب کمتر از دیگر مردم نیست.

وی  با اشاره به اینکه حفظ انقلاب و نظام از اوجب واجبات است، ادامه داد: از اولویت های رهبری در هر گردهمایی و نشست پاسداشت شهدا و ارزش های دفاع مقدس است و می دانیم که این امر تنها در اختیار یک عده از افراد نیست بلکه تمامی افراد و اقشار جامعه با وحدت و همبستگی درخت انقلاب را بارور می کنند.

حجت الاسلام سرایی  در فراز دیگر از سخنان خود با تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: رهبر عظیم الشان انقلاب طلبه و دانشجو را افسران جنگ نرم  و اساتید را فرماندهان جنگ نرم معرفی کرده اند و کاملا از این فرمایش می توان درک کرد اگر بار علمی استاد و دانشجو و طلبه کم باشد چه ضربه ای به کشور و انقلاب زده می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان همچنین خاطرنشان کرد: تفکر بسیج به برکت وجود امام(ره) و حضرت آقا 40 سال است که در جامعه نهادینه شده و ما می بینیم که 40 سال است ایران با اقتدار در برابر ابرقدرت ها ایستاده و ترس و واهمه ندارد.

وی در پایان با مطرح کردن اصطلاحاتی چون بصیرت در برابر تهاجم فرهنگی، جنگ نرم در برابر جهاد کبیر، شبیخون فرهنگی در برابر بلوغ فکری و سیاسی مردم، گفت: این ها مفاهیمی هستند که ما از آن بهره می جوییم لذا نباید اجازه بدهیم دشمن از آن به نفع خود بهره ببرد.

همایش روحانیون انقلابی در جهت مقابله با جریان تکفیری با حضور و سخنرانی حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در حوزه علمیه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات