خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان ‌غربی:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان ‌غربی گفت: پیشرفت های ایران در جشن چهل سالگی انقلاب، بیشتر تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۹۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، جلیل وحیدی امروز در دومین جشنواره« ترنم فتح» ویژه یگان‌های موزیک نیروهای مسلح استان که در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به در پیش بودن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا وعده فراوانی به دنیا داده و تاکید کرده بودند ملت ایران جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نخواهند دید در حالی که برای برپایی این جشن‌ها فرصت اندکی باقی مانده است.

وی تصریح کرد: حتی آمریکا به دنیا وعده داده بود که ۱۳ آبان امسال یک مقطع کمرشکن برای نظام خواهد بود در حالی که در ۱۳ آبان اتفاق خاصی نیافتاده و مردم حضور گسترده در راهپیمایی داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان ‌غربی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: در این راستا به برکت وجود رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اقتدار نیروهای مسلح و حمایت و ایستادگی مردم از نظام، کشورمان امروز در بهترین وضعیت بازدارندگی قرار دارد.

وی بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا افرادی که صاحب منابر و تریبون هستند دستاوردهای چهل ساله کشورمان را برای عمومی جامعه تبیین کنند تا دنیا بداند که این 40 ساله، چه پیشرفت‌های شگرفی در جامعه حاصل شده است.

وحیدی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره ترنم‌فتح در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود افزود: این جشنواره با حضور استان‌های آذربایجان‌غربی، شرقی، قزوین، زنجان، اردبیل و کردستان به صورت متمرکز برگزار شده و مرحله منطقه‌ای آن در تبریز برگزار و در نهایت منتخبین به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: ایجاد زمینه برای بروز استعدادها و خلاقیت‌ها، ایجاد زمینه برای استفاده از آحاد مردم از موزیک نیروهای مسلح، ایفای نقش شورآفرین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی موزیک نظامی نمونه و سنتی برگرفته از اعتقادات و آیین و سنت، تقویت آرمان‌های دفاع مقدس، صیانت از موزیک نظامی، شناسایی نخبگان و برترین‌های موزیک نظامی و نیز شناسایی قابیلت‌ها و ظرفیت‌های این موزیک از اهداف جشنواره ترنم فتح به شمار می رود.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات