خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای قزوین تاکید کرد:

ارائه کلاسهای اموزشی مطابق با نیاز جامعه

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین اظهار کرد: کلاسهای اموزشی در مناطق محروم براسای نیازسنجی و شناسایی توانمندیهای مناطق برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۴۹۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

منصور جلیلوند مدیرکل سازمان فنی و حرفه ای استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان فنی و حرفه و ای و سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: سابقه همکاری سازمان فنی و حرفه ای و بسیج سازندگی در زمینه های مختلف بسیار طولانی است.
وی با بیان اینکه در سه سال اخیر همکاری این دو سازمان به صورت تفاهم نامه های اجرایی می باشد، گفت: تفاهم نامه های سازمان فنی و حرفه ای و بسیج سازندگی در راستای گسترش اموزشی و ایجاد کارگاه های توانمندی در مناطق محروم امضاء شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: براساس نیاز سنجی و شناسایی ظرفیت های مردم مناطق مختلف استان کلاس های آموزشی بنا بر نیاز برگزار می شود.
وی تاکید کرد: برای هدفمندی این کلاسها و رساندن کارآموزان به اشتغال پایدار همکاری این دو سازمان غیرقابل اجتناب می باشد.
جلیلوند با اشاره به نقش موثر بسیج سازندگی در ارتقاء مهارت های جوانان روستایی اظهار کرد: بسیج سازندگی این فرصت را برای جوانان روستایی فراهم نموده تا با شرکت در کلاس های آموزشی توان علمی خود را افزایش دهند.
این مسئول در خاتمه متذکر شد: هر دو سازمان با امضاء این تفاهم نامه سعی دارند اموزش ها به صورت پایدار و مستمر به جوانان علاقه مند ارائه دهند تا با ایجاد این زمینه بخشی از مشکلات را کسر کنند و در جعت آبادانی کشور گام موثری بردارند.
۱۰۰۳/ت۳۰/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها