خبرهای داغ:
تیم‌ والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی همدان با شکست مقتدرانه علوم تحقیقات بر سکوی قهرمانی مسابقات دسته دو والیبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایستاد.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۸۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲

همدان قهرمان والیبال دانشگاه آزاد اسلامی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از  همدان، مسابقات والیبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی،  یادواره شهید مدافع حرم «حاج حسین همدانی» با انجام بازی فینال و رده‌بندی به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور به میزبانی همدان برگزار شد، در گروه اول مسابقات تیم‌های یزد، کردستان، علوم و تحقیقات، کهکیلویه و بویراحمد و زنجان  و در گروه دوم تیم‌های خراسان شمالی، نجف‌آباد، همدان، قم و سمنان با یکدیگر مسابقه دادند.

 در بازی فینال والیبالیست‌های همدانی توانستند با اقتدار تیم خوش دست تیم علوم تحقیقات تهران را با نتیجه 3 بر صفر و در سه ست متوالی شکست دهند.

پسران همدانی که از نعمت حضور تماشاگران پرشور و میزبانی بهره می‌بردند در ست اول  در همان اویل اختلاف 8 امتیازی با حریف خود به وجود آوردند و این اختلاف را تا امتیازات نهایی حفظ کردند و سرانجام این ست را با نتیجه 25 بر 17 پیروز شدند.

در ست دوم هر دو تیم امتیازات را یکی پس از دیگری کسب می کردندو همدانی ها توانستند با اختلاف 2 امتیاز یعنی با نتیجه 25 بر 23 پیروز این ست از بازی شوند.

اما ست سوم از همان ابتدا سرویس‌های بی نقص همدانی ها و روحیه از دست رفته تیم علوم وتحقیقات دریافت کننده های این تیم را تحت تاثیر خود قرارداد تا اختلافی بیش از 10 امتیاز بر روی تابلوی نتایج نقش ببندد و سرانجام تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست با نتیجه 25 بر 15 پیروز این ست از بازی شود وبر سکوی قهرمانی بایستد.

 اما در بازی رده بندی سمنانی‌ها موفق به شکست حریف کویرنشین خود یعنی یزد با نتیجه 3 بر 2 شدند تا مقام سومی رابا خود به یادگار ببرند.

در ست اول  تیم والیبال دانشجویان یزد با ارائه یک بازی هوشمندانه توانست با نتیجه 25 بر 21 پیروز این وقت از مسابقه شود اما در ست دوم سمنانی‌ها که ست اول را باخته بودند توانستند به لطف دفاع بهتر با نتیجه 25 بر 23 پیروز شوند.

در ست سوم تیم یزد به لطف سرویسهای خوب و تیز هوشی پاسور خود توانست با اختلاف 9 امتیاز  با نتیجه 25 بر 16پیروز شود تا همه چیز به ست چهارم کشیده شود.

در ست چهارم سمنانی‌ها پا عقب نگذاشتند و توانستند حریف قدرتمند خود رابا نتیجه 25بر 20 شکست دهند تا سرنوشت سومی مسابقات والیبال دسته دوم دانشجویان کشور در ست پنجم مشخص شود.

در ست پنجم هر دو تیم دوشا دوش هم امتیاز می گرفتند تا در امتیاز 10 تیم سمنان توانست دو اختلاف ایجاد کند و به لطف همین اختلاف با نتیجه 15 بر 13پیروز ست پایانی و  مسابقه شود.

به این ترتیب تیم‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان و علوم تحقیقات تهران با صعود به فینال مسابقات، جواز حضور در لیگ دسته یک والیبال دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کردند، تیم‌های والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و یزد به ترتیب به مقام های سوم و چهارم این دوره از مسابقات دست یافتند.

 در مراسم اهدا کاپ قهرمانی و مدال ورزشکاران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، معاون دانشجویی و فرهنگی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات