مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بابیان اینکه اولویت‌های برنامه ما بحث معنویت افزایی در سپاه استان است گفت: سپاه با بدنه مردم است و مظهر این پیوند مبارک بسیجی است که توسط امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شده است.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۹۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی  امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۱ در دانشگاه امام حسین (ع) در مورد سپاه اظهار داشت: محور حرکت سپاه، ولایت است و سپاه در طول تاریخ چهل‌ساله انقلاب مظهر ولایت و ولایتمداری بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به ولایت، ایمان‌دارند و این به معنای بصیرت دینی است افزود: سپاه مظهر اقتدار مردم، نظام و ولایت و پرچم‌دار راه شهداست و حرکت در مسیر شهدا را افتخار خود می‌داند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر اینکه سپاه بدون محافظه‌کاری از دستاوردهای انقلاب پاسداری خواهد کرد عنوان کرد: ما پاسداران به پیمانی که با شهدا و مقام عظمای ولایت بسته‌ایم وفاداریم؛ راهی که پاسداران دهه اول انقلاب پیمودند امروز نیز همان راه پیش‌گرفته و هیچ تغییر، تحول و شکی در نیت ما و راه ما، ایجاد نشده است و در اراده مستحکم پاسداران و استقامت درراهی که انتخاب کردند ثابت‌قدم‌اند.

وی بابیان اینکه اولویت‌های برنامه ما بحث معنویت افزایی در سپاه استان است گفت: سپاه با بدنه مردم است و مظهر این پیوند مبارک بسیجی است که توسط امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شده است.

 درویشی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بسیج، توانمندی و خدمت‌رسانی بسیج جز اولویت‌ها و برنامه‌های ماست عنوان کرد: وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب را سپاه پاسداران به عهده دارد و این پاسداری در زمان گذشته حضور درصحنه‌های سخت و مناطق مرزی در مقابل دشمنان بود و امروز در قالب جنگ نرم در حوزه فرهنگی و اعتقادی است پس سپاه یک نیروی نظامی صفر نیست.

وی بیان کرد: استان سرافراز لرستان و مردم ولایتمدارش همواره درصحنه‌های حمایت از انقلاب پیش‌قدم بودند؛ صحت پیش‌قدم بودن مردم ولایتمدار لرستان حضور فعال در دوران دفاع مقدس با تقدیم شش هزار شهید بود که سند ملی مردم لرستان است.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: دومین سند ولایتمداری این مردم در سال ۸۷ و جریان فتنه بود که لرستان هیچ‌گونه مشکلی برای کشور نداشت و استان قهرمان بود و مردم ولایتمدار لرستان در ۸ دی در خیابان به برائت از فتنه شعار دادند.

وی امید داشت که نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حلقه اتصال و ارتباط همه نهادهای فرهنگی مانند حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه باشد و بیان کرد: امروزه تشخیص راه صحیح، انقلابی ماندن و پیرو ولایت بودن به‌مراتب سخت‌تر و پرهزینه‌تر انقلابی بودن در دوران اول انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات