خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: دستاوردهای انقلاب را با استفاده از شیوه های نوین و اثر گذار انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۰۹۱۵۹۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار ظهر امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد ضمن تاکید بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان، اظهار داشت: ما در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با نسلی مواجه هستیم که ۸۰ درصد آنها ۴۰ تا ۴۵ سال سن دارند و درک حضوری از انقلاب را ندارند.

وی افزود: همچنین ۵۰ درصد از جوانان نیز جنگ تحمیلی را درک نکردند و باید با تعامل برقرار کردن با این افراد دستاوردهای انقلاب را برای آنها تشریح کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا دشمنی دیرینه با کشور ایران دارد، گفت: در بحث تحریم ها، تهدیدها، راه اندازی جنگ تحمیلی، جریان طبس و ... دست آمریکا پشت پرده بوده است و بنا به اظهارات خود آمریکا همواره به دنبال سرنگونی انقلاب بوده است.

الهی تبار ادامه داد: آمریکا پیش‌بینی کرده بود ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد دید و فضایی را تشکیل داد که بتواند سرمایه اجتماعی را کاهش و یاس و ناامیدی را در کشور حاکم کند.

وی بر لزوم برجسته کردن موفقیت ها و اقداماتی که در کرمانشاه صورت می‌گیرد تاکید کرد و گفت: در غیراین صورت موارد دیگری برجسته می‌شود که دل مردم را خالی خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در چنین شرایطی رسانه ها به عنوان یک رسالت انقلابی و ضرورت باید در این عرصه وارد شوند، افزود: با وجود همه تهدیدهایی که دشمن علیه این نظام داشته در بسیاری از حوزه ها قدرت اول منطقه بوده و هستیم تا جایی که در حوزه علمی ۱۰ سال جلوتر از اهدافی هستیم که برای خود ترسیم کرده بودیم.

وی یادآور شد: در این شرایط باید تولید محتوا متناسب با گروههای مخاطب داشته باشیم و عملکردها را با استفاده از شیوه های نوین و اثر گذار انتقال دهیم چرا که اگر ما محتوا نداشته باشیم دشمن فضا را به نفع خود پر می کند.

الهی تبار همچنین بیان داشت: ایجاد پیوند بین آداب، رسوم و آئین های استان با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن برقرار کنیم تا بتواند اثرگذاری و ماندگاری بیشتری داشته باشد

وی افزود: دستگاههای اجرایی تمام توان خود را برای برگزاری مراسم باشگوه چهلمین سالگرد انقلاب به کار بگیرند و این اطمینان خاطر را به آنها می دهیم که در تامین اعتبار مشکل نخواهند داشت و تا می توانند در این راه هرینه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال تقویت غرور ملی کشور هستیم، گفت: باید برنامه محور عمل کنیم شخص محوری یکی از موانع توسعه قلمداد می شود.

الهی تبار یادآور شد: باید نقاط مثبت بازگو شود و از تزریق یاس و نا امیدی در جامعه جلوگیری شود چرا که اگر تلاش‌هایی که در استان انجام می‌شود را برجسته نکنیم، دیگران نقاط منفی را برجسته می کنند و مردم را نا امید می کند.

وی در پایان گفت: کرمانشاه باید نقش خود را در عرصه ملی و فراملی تعریف کند و نباید مطالبات را در سطح موارد خرد پایین بیاورد.

ارسال نظرات