مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: شایسته است در ذیل هر یک از هیأت‌های ورزشی استان سازمان مردم نهادی ایجاد شود تا بتوان تمامی فعالیت‌های فرهنگی را توسط این سازمان انجام داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۰۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌یاور عزیزپور امروز در نشست تخصصی با رؤسای هیأت‌های ورزشی لرستان با اشاره به رتبه چهاردهمی استان در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اظهار کرد: ورزشکاران استان در این رقابت‌ها توانستند مدال‌های رنگارنگی را در بخش بانوان و آقایان کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کمیته اطلاع‌رسانی در هیأت‌های ورزشی فعال است، اما متاسفانه انعکاس موفقیت‌ها کمتر دیده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به مسکوت ماندن قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بیان کرد: اگر چه قانون در خصوص این موضوع خیلی صراحت ندارد، با این وجود تابع قوانین خواهیم بود و در صورت اعلام قطعی رؤسای مشمول طرح کنار گذاشته می‌شوند.

عزیزپور تصریح کرد: شایسته است در ذیل هر یک از هیات‌های ورزشی لرستان سازمان مردم نهادی ایجاد شود، تا بتوان همه فعالیت‌های فرهنگی را توسط این سازمان انجام داد.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارها برای مسائل فرهنگی و تربیتی پیش‌بینی شده است، افزود: در همین راستا هیات‌های ورزشی می‌توانند تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان‌های مردم‌نهاد منعقد کنند، تا فعالیت‌های فرهنگی با توسعه بیشتری پوشش داده شود.

ارسال نظرات