فرماندار مهریز:

بصیرت افزایی نسل چهارم بعد از انقلاب و جوانان با اهمیت است

نشست مشترک هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود دهه فجر در مهریز برگزرا شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۷۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در این جلسه فرماندار مهریز، گفت: بصیرت افزایی نسل چهارم بعد از انقلاب و جوانان بااهمیت است.
سید محمد رستگاری، گفت: در دهه فجر، نمایشگاه توانمندی بخش‌های دولتی و غیردولتی مهریز و واحد‌های اقتصادی برپا خواهد شد و اطلاعات خدمات ویژه به مردم ارائه می‌شود.
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست به ارائه پیشنهاد‌هایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت.
سعید زارع افزود: تمام جناح‌ها بدون گرایش‌های سیاسی در این زمینه تلاش کنند، زیرا سال، سال وحدت است و باید تمام بخش‌های مختلف روستایی و شهری مشارکت همه‌جانبه داشته باشند و تمام مسئولان با برگزاری نشست‌هایی با گروه‌های مختلف مردمی و جلب و جذب مشارکت خودجوش مردمی برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
در ادامه امام جمعه مهریزدر نشست مشترک هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود دهه فجر امسال رنگ و بوی فاطمی دارد که باید ملاحظات ایام فاطمیه در برنامه‌های این دهه مد نظر قرار گیرد.
حجت الاسلام محی الدینی نهم دی را یوم الله و روز پیروزی مردم بصیر ایران اسلامی بر فتنه آمریکایی‌ها دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی باید حماسه بزرگ نهم دی بیشتر تبیین شود.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار