مدیر امور دانشجویی و فرهنگی پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) خبرر داد:
مدیر امور دانشجویی و فرهنگی پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از برپایی نمایشگاه «زدواج با موضوع ازدواج بهنگام، آگاهانه و آسان در این پردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۶۹۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا نصیری، مدیر امور دانشجویی و فرهنگی پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) از برپایی نمایشگاه «ازدواج» با موضوع ازدواج به‌هنگام، آگاهانه و آسان در این پردیس خبر داد.

نصیری با بیان این خبر گفت: در این نمایشگاه که در قالب ۳۰ تابلو در راهروی اصلی ساختمان شماره یک پردیس اسرار برپا شده است، دانشجویان با روش‌های صحیبح انتخاب همسر و ملاک‌های ازدواج موفق آشنا می‌شوند.

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی پردیس اسرار دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) تحقیق درباره همدیگر و منابع تحقیق، معیار‌های اصلی و فرعی انتخاب همسر، پیش نیاز‌های ازدواج، شناخت تفاوت‌های زن و مرد، دانستنی‌های ازدواج سالم، انگیزه‌های نامناسب برای ازدواج و موانع ازدواج موفق را موضوعاتی ذکر کرد که در قالب این نمایشگاه دانشجویان در آستانه ازدواج را با این ضروریات آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های «پیچ و خم‌های ازدواج» توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عنوان کرد: در این جلسات که ویژه عموم دانشجویان تدارک دیده شده است، تلاش شده تا کارشناسان، دانشجویان را با چرایی و چیستی ازدواج، ملاک‌های انتخاب همسر، پرسش و پاسخ‌های جلسه خواستگاری آشنا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها