خبرهای داغ:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های دامغان تاکید شد:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان دامغان ، پیرامون سخنان جنجال برانگیز نماینده این شهرستان بیانیه ای را صادر نمود که در بخشی از این بیانیه آمده است : از شما می خواهیم دست از سخنان اختلاف افکنانه و اقدامات حرمت شکنانه برداشته و به جبران عقب ماندگی های مزمن این شهرستان بیندیشید.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۰۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان، پیرامون سخنان جنجال برانگیز نماینده این شهرستان بیانیه‌ای را صادر نمود که در بخشی از این بیانیه آمده است: از شما می‌خواهیم دست از سخنان اختلاف افکنانه و اقدامات حرمت شکنانه برداشته و به جبران عقب ماندگی‌های مزمن این شهرستان بیندیشید.
متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
جناب آقای مهندس حسن بیکی!
اَخیراً، از زبان شما سخنانی تفرقه انگیز و مواضعی فتنه انگیز، بگوش می­رسد که نشان می­دهد شما در شرایط فعلی، در تشخیص اولویت­‌ها و مسائل اصلی مردم دامغان، سخت دچار اشتباه محاسباتی شده و به جایگاه و شأن نمایندگی مردم مظلوم و بی سرپناه دامغان، لطمات و صدمات جبران ناپذیری، وارد کرده ­اید.
جناب آقای حسن بیکی!
شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که وضعیت اقتصاد و اشتغال در دامغان مناسب نبوده و در سال­های اَخیر با تعطیلی کارگاه­های تولیدی و بیکار شدن جوانان بد و بدتر شده است؛ که آمار­های مراکز مرتبط، مهر تاییدی بر این واقعیت است!
شما به جای تلاش برای جلوگیری از تعطیلی بنگاه­‌های اقتصادی و بهبود وضعیت کسب و کار در شهر و پیگیری مطالبات در مجلس شورای اسلامی، موضع انفعال در پیش گرفته و روزه سکوت گرفته ­اید!
گویا جناب نماینده فراموش کرده ­اند جایگاه فعلی ایشان حاصل رأی همین مردم شریف بوده و وظیفه ­ی مهم ایشان قدم برداشتن در راستای حل مشکلات و معضلات شهرستان دامغان است. متاسفانه این روز‌ها شاهدیم که در مقابل امام جمعه­ی دلسوز که، مسئولانه، آگاهانه و خیر خواهانه، این مشکلات را فریاد می­زند ایستاده و جا و بی جا، به تخریبش اقدام می­کنید!
نماینده­ محترم!
اگر شما در عمل به این امور از خود ضعف نشان نمی­دادید و به خوبی این وظایف را انجام می­دادید، امام جمعه دلسوز و درد آشنای مردم دامغان لازم نمی­دیدند که به این مسائل ورود کرده، تا زبان گویا و فریاد گر محرومیت و مظلومیت مردم باشند!
جناب آقای حسن بیکی!
فقط یک سوال از شما می­پرسیم؛ به این امید که پاسخی درست دریافت کنیم: کل اعتبار پروژه­‌های ریاست جمهوری در سفر به استان سمنان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است. چگونه شما مدعی شده­ اید که ۲۴۰ میلیارد تومان به پروژه جاده دامغان به گلوگاه اختصاص یافته است؟!
جناب آقای حسن بیکی!
شما در صحبت هایتان گفته­اید که مقام معظم رهبری بار‌ها فرمود: ه­اند: «ولایت فقیه با گوشت و پوست و استخوان جناب آقای حسن بیکی عجین شده است».
اگر این مطلب حقیقت داشته باشد که بنای ما نیز برصداقت شماست چرا آثار این انس و الفت شما با مقام ولایت، در گفتار و رفتارتان، با نماینده همین، ولی فقیه، مشاهده نمی­ شود؟!
نماینده­ محبوب شهرستان دامغان!
مشفقانه و ناصحانه به شما انذار می­دهیم که حرکات و سکانات اَخیرتان به هیچ وجهه متناسب با جایگاه و شأن نمایندگی مردم شریف دامغان نبوده و نیست و موجبات کدورت و تشویش خاطر مردم مظلوم دامغان، فراهم گردیده است؛ لذا از شما می­خواهیم که از سخنان اختلاف افکنانه و اقدامات حرمت شکنانه دست برداشته، و به خاطر التیام درد و رنج مردم دامغان، به خیمه­‌ی انس و اتحاد و انسجام همه­‌ی مسئولین شهر درآمده و به جبران عقب ماندگی‌های مُزمِن و تاریخی این شهرستان بیندیشید.

وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقیِن
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان
ارسال نظرات
پر بیننده ها