خبرهای داغ:
گردهمایی بازنشستگان روحانی سپاه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سالن اجتماعات تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۱۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گردهمایی بازنشستگان روحانی سپاه طی سخنانی با اشاره به عظمت شأن حضرت معصومه(س) اظهار داشت: جایگاه آن حضرت در بین امامزادگان همانند جایگاه امام حسین علیه السلام در بین سائر ائمه است و نقش برجسته و محوری ایشان در بین سایر امامزادگان بخاطر سفارشات ائمه معصومین و روایات پیرامون فضیلت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها میباشد.

وی در ادامه به چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آسیب شناسی انقلاب ، توجه به ریزش ها و رویش ها و بازخوانی عوامل ماندگاری انقلاب با وجود حوادث و تهدیدهای گوناگون انقلاب اسلامی از مهمترین محورهایی است که باید مورد توجه اندیشمندان قرار بگیرد و به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه درپایان  به ذکر خاطره ای از مرحوم آیت الله مشکینی پرداخت و افزود: ایشان گفتند پس از مطالعه و تحقیق بسیار دریافتم زیارت امام حسین علیه السلام و خدمت به خلق برجسته ترین مستحبات دین اسلام هستند که معادلی بین مستحبات ندارند و لازم است در سایه نظام اسلامی به آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

ارسال نظرات