فرمانده سپاه دردیدار با خانواده های معظم شهدا:

خانواده معظم شهدا سرمایه های ارزشمند جامعه هستند

فرمانده سپاه دهگلان دردیدار با خانواده های معظم شهدا آنان را سرمایه اررزشمند جامعه اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان به همراه مسئول بسیج فرهنگیان با خانواده های معظم شهیدان محمود کریمی و جمال الدین نادری دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در جمع خانوادهای شهدا افزود: دلجویی و تجلیل از خانواده های شهدا باید مورد توجه ویژه وعنایت تمامی مسئولین و مردم باشد و ما به عنوان خدمت گزار ان به مردم باید بیشتر از هر کسی در سرکشی و دلجویی از این خانواده ها پیش قدم باشیم.

امانی در ادامه گفت: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می کنیم.

فرمانده سپاه دهگلان خانواده های معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

سرهنگ امانی با اشاره به اینکه در خت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است گفت:هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی ضمن تجلیل از جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده های گرانقدر آنهاست.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات