خبرهای داغ:
فرماندار طبس خبر داد

ایجاد بارانداز و انبار ذخیره استراتژیک نهاده های کشاورزی و دامی در طبس

فرماندار طبس گفت: احداث این انبار استراتژیک در راستای تحقق پدافند غیر عامل، استفاده از ظرفیت ریلی در کنار شبکه جاده ای و همچنین ذخیره مناسب نهاده های مورد نیاز استان در شهرستان طبس صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۷۲۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  پیرو پیشنهاد جهاد کشاورزی شهرستان و درخواست معاون استاندار و فرماندار ویژه در سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به طبس و مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته بارانداز و انبار ذخیره استراتژیک نهاده های کشاورزی و دامی در طبس ایجاد می شود.

 

در همین زمینه روز سه شنبه 27 آذر سرمایه گذار احداث بارانداز و انبار استراتژیک و نهاده های کشاورزی و دامی شهرستان طبس با "سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار و گزارشی از اقدامات صورت گرفته و عملیات اجرایی این پروژه ارائه کرد.

 

سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه در این دیدار با اشاره به زیرساخت های ریلی و هوایی شهرستان و همچنین قرار گرفتن طبس در پنج راه مواصلاتی مرکز و شرق کشور گفت : وسعت و پراکندگی استان و از طرفی بعد مساحت قابل ملاحظه استان تا مراکز استان های هم جوار و وجود شبکه ریلی که خود می تواند تاثیر بسزایی در کاهش مشکلات حمل و نقل و هزینه های تبعی نهادها داشته باشد لزوم احداث انبار استراتژیک نهاده های کشاورزی و دامی و ایجاد بار اندار کالا ها را در طبس  توجیه پذیر می کند.

 

وی افزود : احداث این انبار استراتژیک در راستای تحقق پدافند غیر عامل، استفاده از ظرفیت ریلی در کنار شبکه جاده ای و همچنین ذخیره مناسب نهاده های مورد نیاز استان در شهرستان طبس صورت می گیرد و این مهم می تواند نهاده ها مورد نیاز استان و شهرهای مجاور را برای واحد های تولیدی دام و طیور تأمین کند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه در پایان ابراز داشت:آمادگی هرگونه همکاری و حمایت از سرمایه گذار این طرح در بحث واگذاری زمین، زیرساخت ها و ماشین آلات را داریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار