نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن از مؤلفه‌های قدرت دینی در حکومت ایران اسلامی می‌ترسد،گفت: با توطئه و دسیسه تلاش دارد این مؤلفه‌ها را از جامعه جدا کند.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۷۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸
حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک عصر امروز در یادواره ۱۱۵ شهید بخش مرکزی شهرستان، توطئه و دسیسه‌های مداوم دشمنان را ناشی از مخالفت با اسلام دانست و اظهار داشت: با این وجود روز به روز اسلام ناب محمدی در حال صدور به جهان است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: غرب می‌داند جهان اسلام هرگز در اندیشه ساخت بمب اتمی نیست و این را هم می‌داند که اسلام از مظلوم دفاع می‌کند.

حکمتی‌نیک، گفت: غرب به بهانه‌های واهی دنبال این است که جلوی گسترش اسلام را در قرن ۲۱ بگیرد.

وی، با بیان اینکه استکبار در تلاش است مؤلفه‌های نظام و انقلاب را از ما جدا کند و اجازه نفوذ مؤلفه‌های قدرت دینی را ندهد، به تبیین مؤلفه‌های قدرت دینی پرداخت.

این مسؤول، ولایت و رهبری در امت اسلامی را از مؤلفه‌های قدرت دینی برشمرد و گفت: استکبارستیزی، مبارزه با ظلم، برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی و عدالت‌طلبی از دیگر مؤلفه‌هاست.

وی، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را در همین مفاهیم با ارزش دانست و گفت: امروز دشمن انواع توطئه علیه نظام ما طراحی کرده است تا جلوی گفتمان انقلابی که برگرفته از مکتب حسینی است را بگیرد.

این مسؤول، با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها و پشتیبانی از نظام و انقلاب، گفت: مردم لیاقت و شایستگی برای هر گونه خدمت را دارند و با مردم زمان ائمه اطهار قابل قیاس نیستند.

حکمتی‌نیک، افزود: مردم مشکلات را درک می‌کنند، اما این دلیل نمی‌شود پای ارزش‌های نظام و انقلاب نباشند.
ارسال نظرات