استاندار آذربایجان شرقی:

تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون رئیس جمهور، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۸۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی گفت: بخش عمده ای از نارضایتی‌های اقتصادی به خاطر تحریم‌های ظالمانه است و با تحمل فشار تحریم‌ها در واقع در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم.

ویبا اشاره به نارضایتی درصد قابل توجهی از مردم از عملکرد سازمان‌های عمومی و دستگاه‌های خدمات‌رسان، گفت: بسیاری از سازمان‌ها با همه تلاش خود نتوانسته‌اند خواست مردم را برآورده کنند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای اداری استان با حضور معاون رئیس جمهور، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی متعددی در حوزه مدیریت و تحول اداری برگزار شده، ولی تأثیر آن در بهبود عملکرد سازمان‌ها مورد انتظار نبوده است.

وی بر ضرورت سنجش بهره‌وری در سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: بهره‌وری سازمانی ما پایین است و برخی کارمندان دستوراتی که صادر می‌شود را انجام نمی‌دهند.
وی با طرح این پرسش که آیا با آموزش‌های رسمی ارائه شده در سازمان‌ها، حقوق شهروندی ارتقا پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از نیروهای جذب شده در سازمان‌ها، کاری که انجام می دهند ربطی با تخصصشان ندارد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، گفت: این در حالی است که شهروند ما جسارت ندارد حرف و اعتراض خود را به راحتی بیان کند.
وی تاکید کرد: کسی به زور ما را مدیر نکرده است و با اختیار پذیرفته‌ایم، بنابراین باید در قبال عملکرد پاسخگو باشیم و رضایت مردم را تامین کنیم.
پورمحمدی تمرکززدایی در سیستم اداری استان را ضروری دانست و گفت: نیروی انسانی سازمان‌های اداری را باید هدفمند توزیع کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار