خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تشکیل ستادی ویژه برای مقابله با گرانفروشی در سطح عرضه با همکاری دستگاه قضایی استان در هر یک از شهرستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۸۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نجاتی با اشاره به مطالبه عمومی در زمینه برخورد با موضوع گرانفروشی همزمان با کاهش نرخ ارز، گفت: این ستاد به همین منظور تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تورم فعلی موجود در بازار اقلام و خدمات عمومی قابل مدیریت است و با هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف می‌توان وضعیت موجود را به سمت تعادل سوق داد.

نجاتی همچنین با اشاره به وضعیت کالا‌های احتکاری کشف شده در استان، گفت: از میان لوازم خانگی احتکار شده در استان ۱۳۵۰ دستگاه در بین زوج‌های جوان توزیع شد.

وی همچنین از توزیع ۶ هزار تن از مجموع ۱۰ هزارتن میلگرد احتکار کشف شده برای طرح‌های عمرانی استان خبر داد و گفت: بخش قابل توجهی از کالا‌های احتکار شده در بازار آذربایجان شرقی توزیع شد.

نجاتی گفت: علاوه بر این ۸۲۵ تن حبوبات، ۵۰ تن شکر و ۱۷ میلیارد ریال محصولات بهداشتی احتکار شده در استان توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه با واردات و تولید کافی روغن خوراکی در زمان حاضر مشکلی از بابت تامین و توزیع این کالا در استان وجود ندارد، یادآوری کرد: به منظور تنظیم بازار ۱۳۰۰ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی، ۱۳۴۰ تن مرغ منجمد، ۴۵۰ تن شکر دولتی، ۴۵۰ تن برنج تایلندی و ۲۱ هزار حلقه لاستیک خودرو در بازار استان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها