فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: نقش رسانه‌ها برای ترویج روحیه تلاش و کار در میان مردم و مسئولین و جهت دهی در مسیر‌ها و اولویت دادن کار‌ها بسیار مهم است و و جشنواره رسانه ای ابوذر فضای مناسبی برای تحقق مهار تبلیغی دشمن دارد.
کد خبر: ۹۰۹۱۸۹۸
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تالار شهر مشهد اظهار داشت: چهل سال از استقرار نظام اسلامی می‌گذرد و ما مفتخریم و توفقی داریم که در چهل سالگی عمر این نظام شاهدیم که اندیشه‌های انقلاب اسلامی همچنان رو به گسترش در جهان اسلام و فرای جهان اسلام است.
 
وی افزود: ما شاهدیم که نظام مقدس اسلامی علیرغم همه فریب‌ها و گرفتاری‌هایی که در مقابل جبهه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، امروز در نقطه اوج موفقیت هستیم و شکر این نعمت در عبادت، توسل و تمسک و به‌زبان آوردن در مجالس و محافل مختلف است.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: انقلاب و نظام اسلامی در عین اقتدار مظلوم است، چون تحت تهاجم سنگین رسانه‌ای جبهه دشمن قرار گرفته است. ما از نظر توان جسمی و فیزیکی در عرصه رسانه قابل مقایسه نیستیم اما معتقدیم که تامین کننده، اراده انسان هاست و این اعتقاد تحت تجربه ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه ما با یک جبهه وسیع و فریبنده مواجهیم و این جبهه دارای ابزار قوی رسانه‌ای است و دائم در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد  تا اندیشه انقلاب اسلامی را مهار کند، اما ما با وجود داشتن انسان ها‌ی معتقد در عرصه رسانه این فتح از انقلاب اسلامی خواهد بود.

سردار نظری ابراز داشت: در شرایط موجود اقتصادی که با چالش مواجهیم رهبری هشدار دادند غفلت از کار رسانه‌ای دشمن نباید شود. توجه کنیم که یک بخش عمده عملیات روانی دشمن با ابزار رسانه است، یعنی تزریق و بزرگ‌نمایی چالش‌ها و ایجاد پوششی بسته برای پنهان کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است با این هدف که مردم و جهانیان نتوانند جایگاه انقلاب را در مقابل استکبار درک کنند.

وی تصریح کرد: به شدت امریکا آستانه تحملش در همه عرصه‌ها عبور کرده است این در حالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در  همه عرصه‌ها بویژه دفاعی و علمی  پیشرفت کرده است.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: آمریکا عرصه سیاسی و بین المللی خود را از دست داده و به شدت ضعیف شده است. شما در رسانه‌ها شاهدید دنیای استکبار با همه تبلیغات رسانه‌ای به نقاطی برخورد می‌کند که تاب ایستادگی ندارد.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ورود به میدان با خام بودن نمی‌شود رفتن به جنگ با امریکا در عراق و سوریه بدون تجربه هشت سال دفاع مقدس امکان نداشت. رفتن به جنگ با استکبار جهانی بدون داشتن صلابت امنیتی در داخل امکان پذیر نیست و موفقیتی به دنبال ندارد.

سردار نظری عنوان داشت: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه جهش‌هاست و نقش رسانه‌ها برای ترویج  روحیه تلاش و کار در میان مردم و مسئولین و جهت دهی در مسیر‌ها و اولویت دادن کار‌ها بسیار مهم است.
 
وی در پایان گفت: نسل ما نسل شاهد است و ما می‌توانیم شهادت دهیم و تببین کنیم که انقلاب چه کرده و به‌ آینده بر اساس شواهد و تجربه‌ها بسیار امیدوار هستیم و جشنواره رسانه ای ابوذر فضای مناسبی برای تحقق مهار تبلیغی دشمن دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها