سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت و بازوی رسانه‌های دیداری، مکتوب و مجازی به درستی و با استفاده از شیوه‌های نوین تبیین، حفظ و نهادینه شود و اقدام مهم جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان در این راستاست.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۰۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قربان میرزایی در مراسم پایانی سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امروز در شرایطی که دشمن در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی گسترده سعی در وارد کردن ضربه به نظام اسلامی است، نقش رسانه‌ای ما در این تقابل محوری است.

وی اظهار کرد: در کنار ضعف‌ها و مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها امروز شاهدیم ۴۰ سالگی انقلاب دستاورد‌های بسیار گسترده و مهمی را در خود داشته اعم از حوزه‌های علم و فناوری، هوا فضا، سلول‌های بنیادین، فناوری تا بخش‌های خدماتی و توسعه روستا‌ها و خدمات گسترده در حوزه شهری و روستایی از نقاط دور و نزدیک کشور می‌توان این تحولات و دستاورد‌ها را دید.

وی گفت: امروز رسانه‌های بیگانه و دشمنان ملت در جهت القا عدم کفایت جمهوری اسلامی بصورت همه جانبه تلاش می‌کنند و وظیفه ماست که با ابزار رسانه‌ای در اختیار با این اقدام دشمنان مقابله کنیم.

میرزایی عنوان کرد: دشمن که در طول چهل سال گذشته به حیله و توطئه‌های مختلف برای رسیدن به اهداف خود و ضربه به کشور و نظام اسلامی ما متوسل شده و همواره با شکست مواجه شده، امروز می‌کوشد با تحریف واقعیت قبل انقلاب و در مقابل تضعیف دستاورد‌های این نظام و ملت و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و دامن زدن به اختلافات در حوزه‌های مختلف بر پایه جنگ روانی و تشدید فشار‌های اقتصادی اهداف شوم خود را محقق کند.

وی عنوان کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب که به برکت خون شهدا همچنان سربلند ایستاده، امروز تکلیف ما حفظ و ثبت دستاورد‌های آن، نگهداری و انتقال به نسل بعد است و در وهله بعد حفظ و انتقال ارزشهاست.

وی با تاکید بر اینکه  امروز حضور ما در کنار یکدیگر و در صف مقابل دشمنان، فارغ از همه اختلاف سلایق می‌تواند موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان شود و همینگونه هم خواهد شد.

سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: باید در این میان ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای ما با استفاده از توان و تخصص و امکانات موجود به میدان آمده و در راستای اهداف نظام و کشور و ملت ایران در این جنگ تبلیغاتی یکپارچه و در کنار آحاد مختلف مردم و مسئولان نظام دستاورد‌های این انقلاب و کشور که خون‌ها به پای آن ریخته شده قرار گرفته و به درستی تبیین و معرفی نموده و از کیان این نظام و کشور دفاع و حراست کنند.

میرزایی با اشاره به جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان ظرفیتی برای شناسایی و ترغیب این ظرفیت‌ها و نیز تجمیع این توانمندی‌ها در کنار هم تصریح کرد: باید این جشنواره رسانه‌ای در سطح ملی و بین المللی نیز برگزار شود تا دستاورد‌های انقلاب را در سطوح بالاتری اطلاع رسانی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها