خبرهای داغ:
طی ابلاغ حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ، حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۱۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، با حکم حجت الاسلام و المسلمین عبد الله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع)  اصفهان منصوب کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی

نظر به حسن سابقه شما بنا به بیشنهاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان و تایید معاونت امور روحانیون، جناب عالی را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)  منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و جهاد فی سبیل الله تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و وصایای حضرت امام قدس سره الشریف و طبعیت از ولی فقیه و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظما امام خامنه ای (مد ظله العالی) در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

عبد الله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم با حضور مجموعه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)، فرماندهی ، حفاظت و اطلاعات و کارکنان ناحیه امام رضا (ع) از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد سلیمانی تقدیرو تشکر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها