خبرهای داغ:
رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: به ۸۰ درصد دانشجویان و طلاب خارجی جامعه‌المصطفی، زبان فارسی آموزش داده می‌شود و همچنین در راستای مهارت‌آموزی و آموزش‌های کاربردی در طرح تحول ۱۰ واحد آموزشی برای این کار در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۴۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
آموزش زبان فارسی به ۸۰ درصد طلاب خارجی جامعه‌المصطفی/اختصاص ۱۰ واحد آموزشی به مهارت‌آموزی طلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی پیش از ظهر امروز در دیدار با طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به زمینه‌های همکاری بین جامعه المصطفی و دانشگاه آزاد، لزوم تهیه پیش‌نویس و بررسی آن‌ها در کمیته‌ای مشترک برای عملیاتی‌شدن زمینه‌های همکاری را ضروری خواند و گفت: با این مسیر می‌توان توافقنامه‌هایی را بین طرفین رد و بدل کرد و نهایتا با تشکیل کارگروه‌هایی بستر‌های همکاری شکل بگیرد.

وی به ظرفیت آموزش زبان فارسی در جامعه‌المصطفی به دانشجویان خارجی اشاره کرد و با بیان اینکه این ظرفیت در بین مراکز علمی مغفول مانده است افزود: به ۸۰ درصد دانشجویان و طلاب خارجی جامعه‌المصطفی، زبان فارسی آموزش داده می‌شود و همچنین در راستای مهارت‌آموزی و آموزش‌های کاربردی در طرح تحول ۱۰ واحد آموزشی برای این کار در نظر گرفته شده است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه یکی از زمینه‌های همکاری این نهاد علمی با دانشگاه آزاد را تأسیس شبکه مدارس جامعه المصطفی العالمیه در خارج از کشور و استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود دانست و اظهار کرد: جامعه المصطفی آماده همکاری و تعامل با دانشگاه آزاد و گسترش همکاری‌های دوطرفه است.

عباسی بنیه علمی و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک ظرفیت علمی بسیار مهم در کشور است تصریح کرد: بخش کالبدی دانشگاه آزاد در کشور قوی و گسترده است که می‌تواند یکی از زمینه‌های همکاری و تعامل بین این دو نهاد علمی در سطح کشور را ایجاد کند و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده شود.
ارسال نظرات