خبرهای داغ:
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب باید شاکر خدمات و دستاورد‌ها باشیم گفت: با تفکر انقلابی و ایستادگی در برابر غرب مشکلات کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۵۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
با تفکر انقلابی و ایستادگی در برابر غرب مشکلات کشور حل می‌شود/ضرورت مقابله با تفکرات سکولار
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در اجلاس تشکل اساتید حوزه‌های علمیه که در مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد اظهار کرد: روشنفکر واقعی کسی است که جامعه را بشناسد و در مقابل غرب بایستد و متناسب با شرایط تصمیم گیری کند.

وی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های درخشانی انجام شده است که همه این دستاورد‌ها از برکات انقلاب اسلامی بوده است. در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و در حوزه‌های فلسفی فعالیت‌های چشمگیری انجام شده است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم زندگی انسان مبتنی بر فقه می‌تواند پاسخگوی تمام مسائل باشد و مهم‌ترین مسئله رویکرد حکومتی بر فقه است.

وی تصریح کرد: روز آمد شدن در حوزه علم بسیار مهم است که به برکت انقلاب اسلامی شاهد آثار و برکات آن بوده‌ایم.

رئیسی افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید نسبت به خدمات و زحمات شاکر باشیم، اما نواقص و کاستی‌هایی در کشور وجود دارد که باید رسیدگی شود.

وی گفت: ایستادگی در برابر تفکر سکولار که مروج جدایی حوزه علمیه و حکومت است بسیار مهم بوده و نباید گذاشت چنین تفکری باعث جدایی و تفکیک دین و سیاست شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها