خبرهای داغ:
امام جمعه قم گفت: افرادی که دلبسته غرب هستند، چون دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را تضعیف می‌کنند، نباید اجازه حضور در جایگاه‌های کلیدی نظام را پیدا کنند.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۵۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
دلبستگان به غرب نباید اجازه حضور در جایگاه‌های کلیدی نظام را پیدا کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت استان قم در سالن محراب در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به وحدت حوزویان و دانشگاهیان اظهار کرد: مستکبران همیشه سعی کردند که بین این دو قشر فاصله بیندازند، اگر وحدت کامل بین حوزویان و دانشگاهیان به وجود بیاید، جامعه بهتری ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم وحدت بین اقشار مختلف در جامعه را حفظ کنیم، انقلاب اسلامی تداوم پیدا می‌کند، به صحنه آمدن مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و استمرار انقلاب هم در گروی این مساله است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: در دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم که با حضور داوطلبان مردمی بسیجی حماسه بزرگی خلق شد، جنگ نرم مشکل تر از جنگ سخت است.

آیت‌الله سعیدی انقلاب اسلامی را متفاوت با انقلاب‌های دیگر دانست و تصریح کرد: این انقلاب برخاسته از اسلام و ولایت فقیه است و با این نگاه به صحنه آمد که تمام مکتب‌های باطل در دنیا کنار می‌روند.

وی ادامه داد: اهداف کلانی داریم و باید برای رسیدن به این اهداف اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم، باید صحبت‌ها و برخوردهایمان دوستانه باشد و جذب حداکثری و دفع حداقلی به انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار بدهیم.

امام جمعه قم افزود: باید مراسم‌های ما برای بزرگداشت انقلاب اسلامی نشان دهنده وحدت بین اقشار مختلف باشد، این خواسته رهبر معظم انقلاب است، وجود مقام معظم رهبری نعمت الهی است و فرمایشات ایشان مورد پسند امام زمان(عج) است، مدیران باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی اظهار کرد: کسانی که مدعی به نابودی کشیده شدن انقلاب اسلامی هستند، قدرت این انقلاب را درک نکردند، انقلاب اسلامی برخاسته از دامان الهی و اولیای خداوند است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که دلبسته غرب هستند، چون دستاوردهای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را تضعیف می‌کنند، نباید اجازه حضور در جایگاه‌های کلیدی نظام را پیدا کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها