فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه شهدا غیرتمندانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند گفت: برترین محصول صادراتی ایران اسلامی به دنیا فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۶۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در دهمین یادواره شهدای پایگاه بسیج شهید طالب امینی حوزه ۱۱۱ شهید مدرس ، سپپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ، شیوه و مکتب جنگ دوران دفاع مقدس را مکتب عاشورایی عنوان کرد و با بیان اینکه این مکتب امروز به دنیا صادر شده است بیان کرد: استکبار و دشمنان در دنیای امروز تنها با تفکر عاشورایی مشکل دارند و ترویج این فرهنگ را با نابودی خود برابر می‌دانند.

شهدای انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را به دنیا صادر کردند

وی با اشاره به به سخن امام خمینی (ره ) که فرمودند حصر آبادان باید شکسته شود افزود: نوجوانان و جوانان، بی سواد و باسواد همه آمدند و کمر دشمن را در آبادان شکستند و سیلی محکمی بردهان دشمن زدند.

سردار مولایی تصریح کرد : اگر دشمن از ملت ایران ناراحت است بخاطر این است که  ملت سرفراز ایران گوششان به دهان رهبرشان است و دشمن هرکاری میکند که ضربه ای به جمهوری اسلامی وارد کند، ولی ناتوان و شکست می خورد، برای اینکه ما ملتی ولایتی و غیرتمند داریم.

شهدای انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را به دنیا صادر کردند

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه دشمن با جنگ های نیابتی می خواست  وارد جمهوری اسلامی شود افزود:دشمن هرکاری انجام داده بود تا با جنگ های نیابتی یخ کشورمان آسیب برساند ولی همین شهدای مدافع حرم این شهدای والامقام رفتند و سیلی محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی زدند.

شهدای انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را به دنیا صادر کردند

وی افزود:گروه ترویستی تکفیری داعش به خیال خام خودش قصد داشت شصت روزه کشور سوریه را تصاحب کند ولی با همت همین شهیدان مدافع حرم و شهید همدانی ها دشمن در سوریه شکست محکمی از جوانان و دلاور مردان این کشور خورد .

وی با بیان اینکه شهدا غیرتمندانه از انقلاب اسلامی دفاع کردند گفت: برترین محصول صادراتی ایران اسلامی به دنیا فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.

شهدای انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را به دنیا صادر کردند

سردار مولایی تصریح کرد : مسولان ما هم اگر در مسیر شهدا قرار بگیرند ارزش دارند ولی اگر در مسیر شهدا نباشند هیچ ارزشی ندارند .

وی در پایان خاطر نشان کرد : شهدا با جان فشانی ها و ایثارگری هایشان نگذاشتند امام خمینی(ره ) تنها بماند امروزه هم این گونه است،شما ملت غیور و سلحشور و شهدای مدافع حرم نگذاشتند مقام معظم رهبری تنها بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها