خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دشمن تمام تلاش خود رابه کار بسته تا مادی‌گرایی را در دنیا گسترش دهد و عامل مقابله با این هجمه‌ها تکیه بر فرهنگ مهدوی و گسترش آن در جهان است.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۶۲
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
راه مقابله با هجمه‌های دشمن تکیه بر فرهنگ مهدوی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی عصر پنجشنبه در همایش ملی «فرهنگ دفاعی امنیتی براساس آموزه‌های مهدوی» که در موسسه علوم وحیانی اسراء برگزار شد، فرهنگ مقاومت را محدود به شیعیان ندانست و با اشاره به توسعه این فرهنگ به عنوان عامل پیروزی‌بخش انقلاب اسلامی در کشور‌هایی مثل سوریه، یمن، لبنان اظهار کرد: با تکیه بر همین فرهنگ بوده که مقاومت اسلامی فلسطین توانسته در این سال‌ها در مقابل رژیم جنایت‌کار صهیونیستی ایستاده و پیروزی‌هایی کسب کند.

وی با بیان اینکه معجزه آفرینی جهانی فرهنگ مقاومت دشمنان اسلام را به عقب‌نشینی وادار کرده است تصریح کرد: این فرهنگ بر مبنای اسلام و مهدویت شکل گرفته و باید به دنبال این باشیم که برمبنای این فرهنگ بار دیگر گفتمان‌سازی علمی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا برای مبارزه با فرهنگ مقاومت به تنهایی از بودجه دفاعی ۱۳ کشور دنیا بعد از خود بیشتر است تصریح کرد: با این همه هزینه، نیرو و پشتیبانی باز هم شاهد شکست‌های پی در پی و سیلی محکم جبهه مقاومت به آمریکا‌یی‌ها هستیم.

وی با تاکید بر حضور مستقیم آمریکا در جنگ یمن اذعان کرد: ائتلاف عربی و غیراسلامی علیه مردم مظلوم یمن با سکوت شورای امنیت شکل گرفت و جنایت‌های بسیاری را در یمن رقم زد، درحالی که هیچ خبری در رسانه‌هایشان منعکس نشد.

وحیدی با تاکید بر عقب‌نشینی دشمن در پی مقاومت مردم مظلوم سوریه، فرهنگ مقاومت را محدود به منطقه ندانست و اذعان کرد: آزادی‌خواهان در تمام جهان از این فرهنگ الگو می‌گیرند و رئیس جمهور ونزوئلا نیز این فرهنگ را عاملی برای پیروزی مقابل استکبار جهانی می‌دانست.

وی مقابله با فرهنگ‌های برگرفته از ذهن‌های شیطانی را از کارکرد‌های فرهنگ مهدویت عنوان کرد و گفت: امامت و عدالت دو عنصر گمشده مهم بشریت است و دشمن نیز تمام تلاش خود رابه کار بسته تا مادی‌گرایی را در دنیا گسترش دهد و عامل مقابله با این هجمه‌ها تکیه بر فرهنگ مهدوی و گسترش آن در جهان است.
ارسال نظرات