خبرهای داغ:
دبیر شورای عالی حوزه با بیان اینکه وجه تمایز افراد از منظر قرآن کریم عمل صالح و تقوا است، گفت: نخستین اقدام برای آشنایی با قرآن حفظ آن است البته نباید از تدبر در آیات این کتاب آسمانی غافل شد.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۶۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
فعالان قرآنی به تدبر در آیات اهتمام داشته باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید‌هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی (ع) که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه کسانی که عامل به قرآن کریم هستند با انبیا محشور می‌شوند، بیان کرد: گرامی‌ترین بندگان خدا پس از انبیا الهی، علمای دین و حاملان قرآن کریم هستند.

وی با اشاره به اینکه ارزش و جایگاه قرآن کریم بسیار والا است، گفت: بهترین و رساترین خبر، خبر قرآنی است و انسانی که می‌خواهد در شبانه روز با خدا سخن بگوید نماز می‌خواند و اگر بخواهد خداوند با او سخن بگوید باید به قرائت آیات قرآن کریم بپردازد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه با وجود اینکه تاریخ دستخوش حوادث مختلفی است، اما تاریخ بیان شده در قرآن کریم به بهترین و زیباترین شکل است، افزود: قرآن کریم هدایت کننده انسان به بهترین و استوارترین راه است.

وی با بیان اینکه وجه تمایز افراد از منظر قرآن کریم عمل صالح و تقوا است، گفت: نخستین اقدام برای آشنایی با قرآن حفظ آن است البته نباید از تدبر در آیات این کتاب آسمانی غافل شد.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه آیات قرآن کریم برای عاملان به قرآن دارویی برای دردهاست، گفت: این افراد زمان بسیاری در محضر قرآن هستند و شب‌ها نیز از یادخدا و شب زنده داری غافل نمی‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها