خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: مستکبران عالم نمی خواهند حکومت اسلامی و ملتی که توانست در برابر ابر قدرت ها بایستد و پیروز شود به الگویی برای دیگر ملت ها و کشورها بدل شود.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۷۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور پرشمار مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) اظهار داشت: این پیامبر بزرگ الهی منادی انسان دوستی بوده اما تاریخ بشر خونریزیهای بسیاری را بالاخص در قرن های اخیر به نام مسیحیت در خاطره خود ثبت کرده است.

خطیب نماز جمعه دامغان خاطر نشان کرد: سلطه گری، خشونت، جنگ افروزی، کشتار ناجوانمردانه، کودک کشی، حمایت از تروریسم، اشغالگری، نسل کشی مسلمانان و حمایت از رژیم های سفاک صهیونیستی و آل سعود عملکرد دولتمردان مسیحی است، آیا تعالیم دین مسیح اینها بوده؟ بزرگان مسیحیت باید برای این انحراف بزرگ چاره اندیشی کنند.

امام جمعه دامغان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه 9 دیماه روز میثاق با ولایت به عنوان آینه درس ها و عبرت ها و البته جشن های 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: مردم ما وقتی دیدند آرمان ها و مقدسات آنها پایمال می شود به میدان آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند و باردیگر بصیرت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در سالهای اخیر و به ویژه در جریان فتنه 88 بیش از 400 میلیون دلار برای ایجاد فتنه در کشور ما و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هزینه کردند، تصریح کرد: مثلث شوم آمریکایی، انگلیسی، صهیونیستی همواره در حال توطئه برعلیه کشور و ملت ما هستند و سیاه نمایی و تهدید نشان دادن ایران برای منطقه و جهان و ادعای پوچ نقض حقوق بشر از سوی ایران اسلامی سیاست همیشگی آنها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان اظهار داشت: همواره این سؤال مهم مطرح است که علت این همه ظلم و جنایت و تحریم و تهدید شیعه و ملت ایران چیست، سؤالی که تنها یک پاسخ دارد، مستکبران عالم نمی خواهند حکومت اسلامی و ملتی که توانست در برابر ابر قدرت ها بایستد و پیروز شود به الگویی برای دیگر ملت ها و کشورها بدل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها