امام‌جمعه‌ شهرستان دلفان گفت: مسئولین به فکر حل مشکلات بیمارستان کنونی باشند و مشکلات این بیمارستان را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۸۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری امام‌جمعه شهرستان دلفان در خطبه‌های نماز جمع این هفته اظهار داشت: در اوضاع جهانی همان‌گونه که شاهد هستید و می‌بینید، آمریکا از ۴۰ سال پیش ایران را تهدید و تحریم می‌کنند و باوجود تخصیص ۴۰ میلیون دلار برای مبارزه با ایران، تاکنون هیچ غلطی نکرده و جز ضرر رساندن به خود چیزی عایدش نشده و در هر کشوری که ورود می‌کند با سد محکمی به نام ایران مواجه می‌شود و درنهایت به علت رویارویی باقدرت مجبور به ترک آن کشور می‌شود همان‌گونه که در سوریه شاهد خروج نیروهای آمریکایی بودیم

وی افزود: مسئولین اجرایی، مسئول برقراری امنیت در کشور نیستند بلکه نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی مسئول امنیت هستند، همان نیروهای که در سخت‌ترین شرایط با تفنگ‌های و ریش‌های یخ‌زده در دورترین نقاط حافظ امنیت کشور هستند.

امام‌جمعه‌ شهرستان دلفان افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود افزودند: هر مسئولی بیایید و بگوئید من رئیس هستم درواقع غل و زنجیری را بر گردن خود انداخته است که باید در روز قیامت جوابگوی مدتی که به‌عنوان رئیس بوده، باشد اگر در زمان مدیریت خود کارهای مثبتی انجام داده باشد که غل و زنجیر از گردن او برداشته می‌شود در غیر این صورت غل و زنجیر درکردن او خواهد ماند.

جمیاری گفت: چرا تعدادی برای مسئولیت دست به هر کاری می‌زنند، برخی برای تصدی نمایندگی مجلس از هیچ کاری فروگذار نیست حتی برای دست‌یابی به آن دست‌وپا می‌زنند، شما نمایندگان چرا رأی به شفافیت آرا خودتان ندادید، نتیجه fatf چه شد؟ آیا تحریم‌های ایران برداشته شد، سفرهای رنگارنگ مردم کجاست؟ آیا جز گرانی شاهد چیزی دیگری بودیم، چرا یک نماینده مجلس با بدترین الفاظ باید یک کارمند را مورد مخاطب قرار دهد؟ نماینده باید باعث آرامش مردم باشد و ازاین‌گونه رفتار ناشایست پرهیز کند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: در زمان رئیس‌جمهوری، حضرت امام خمینی (ره)، آن را به‌عنوان یک تکلیف بر بنده دانستند، افزود: پسر نماینده مجلس، امام‌جمعه، فرماندار و.... به خود مسئولین هیچ‌گونه ارتباطی ندارد و مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند.

جمیاری در خصوص بیمارستان دوم این شهرستان، عنوان کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان به‌عنوان مدعی‌العموم از مدت‌ها قبل پیگیر زمین این بیمارستان بودند، که زمین فوق کشاورزی بود و قابلیت تغییر کاربری را ندارد.0

وی عنوان کرد: مردم شهرستان دلفان دیگر توان کلنگ‌های الکی را ندارند، مردم دلفان مردمی غیور و بزرگی هستند و باید گفت عملاً بیمارستان دومی در کار نیست، از این به بعد هم اگر خیری خواست به این شهر آورده شود باید سوابق این افراد توسط دستگاه‌های ذی‌ربط موردبررسی قرار گیرد.

امام‌جمعه‌ شهرستان دلفان با اشاره به اینکه مسئولین به فکر حل مشکلات بیمارستان کنونی باشند و مشکلات این بیمارستان را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: سران فتنه باید در حبس باقی بماند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات