در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال سن ایچ و شهرداری ساوه نمایندگان استان متحمل شکست برابر حریفان خود شدند.
کد خبر: ۹۰۹۱۹۹۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال سن ایچ و شهرداری ساوه نمایندگان استان متحمل شکست برابر حریفان خود شدند.

در ورزشگاه پورشریفی تبریز شهرداری ساوه به مصاف مس سونگون رفت و که در نیمه نخست تیم میزبان با یک گل از حریف ساوه ای خود پیشی گرفت و در نیمه دوم بازهم این مس سنگون بود که دو بار دروازه شهرداری راباز کرد

در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر ۰ تیم شهرداری ساوه شکست خورد تا این تیم با ۱۲ امتیاز همچنان منتظر هفته های بعدی برای کسب امتیاز و جدا شدن از انتهای جدول است.

سن‌ایچ ساوه دیگر نماینده استان نیز در شهر قدس تهران به مصاف پارسیان رفت و در نیمه نخست ، بازی به صورت متوازن دنبال می شد ولی تیم پارسیان شهر قدس که برای بقا در لیگ برتر نیاز به تک تک امتیازها دارد ، فشار بیشتری وارد کرد تا  بازیکن سن ایچ به اشتباه دروازه خود را باز کردند و بازیکنان تیم پارسیان با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز تیم پارسیان با زدن پنج گل تعداد گل های خود را به عدد شش رساند و تیم سن ایچ تنها دو گل خورده را جبران کرد.

در پایان این بازی نیز تیم سن ایچ ساوه با نتیجه ۶ بر ۲ از حریف تهرانی شکست خورد و این تیم با همان ۳۱ امتیاز با توجه به کسب امتیاز سایر رقبا به رده هفتم جدول تنزل یافت.

ارسال نظرات