سید ساجد یعقوبی
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: پیست اسکی آلوارس به عنوان بزرگ‌ترین پیست اسکی کشور آماده ارائه خدمات به گردشگران زمستانی است
کد خبر: ۹۰۹۲۰۴۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، سید مصطفی سید محسنی ظهر پنج شنبه در بازدید از پیست اسکی آلوارس سرعین تصریح کرد: در حال حاضر این پیست پوشیده از برف و مهیای ورزشهای زمستانی است.

او افزود: خدمات گردشگری توسط بخش خصوصی به مسافران ارائه می شود و در عین حال از سوی میراث فرهنگی شهرستان نیز نظارت جامعی بر نحوه ارائه خدمات داریم.

به گفته سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین در صورتی که از روند ارائه خدمات نظر و انتقادی طرح شود در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

سید محسنی تاکید کرد: پیست اسکی آلوارس به لحاظ وسعت بزرگ ترین پیست اسکی کشور است که همه ساله هزاران گردشگر و ورزشکار جهت بازی، مسابقه و ورزش زمستانی به این منطقه مراجعه می کنند.

او افزود: این پیست در 30 کیلومتری شهر سرعین و در دامنه کوه سبلان واقع شده که به بالابر و تله سیژ مجهز است.

سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین همچنین به صدور مجوز احداث پیست اسکی دوم در این منطقه اشاره کرد و گفت: با احداث پیست اسکی دوم سرعین مهیای بازی ها و رقابت های ورزش های زمستانی به ویژه اسکی و کوهنوردی خواهد بود.

سید محسنی تاکید کرد: در راستای تحقق ماموریت زمستان بیدار توسعه تاسیسات گردشگری زمستانی مورد تاکید بوده و از طرح های سرمایه گذاری حمایت می شود.
پیس اسکی آلوارس

ارسال نظرات