نشست تخصصی بررسی فرصت ها و چالش های کشاورزی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی فرصت ها و چالش های کشاورزی در اتاق بازرگانی ایران در تالار اجتماعات شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۰۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شورای عالی تجار ، دکتر احمد علی کیخا رییس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بدیهی است که در این جهاد اقتصادی باید متحمل هزینه های مادی و معنوی شد اما نکته اینجاست که اغلب مسوولین به ویژه در حوزه اقتصاد و کشاورزی ، مایل نیستند که مواضع خود را به خطر بیاندازند.

نماینده مردم زابل ، زهک ، نیمروز ، هیرمند و هامون در مجلس ادامه داد: پیدا کردن بازارهای هدف و تشویق تولید کنندگان به صادرات جز وظایف اتاق بازرگانی ایران است که در اساسنامه آن ذکر شده است. اما سوال اینجاست ! در حوزه کشاورزی چه میزان از این وظیفه انجام شده است؟

فرهاد نیکزاد عضو هیئت رییسه و دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور ضمن معرفی اهداف ، چشم انداز و ماموریت های سازمانی شورای عالی بسیج تجار گفت : در شرایط کنونی جامعه ، لازم است تا تمامی مسوولین ، قعالان و دست اندر کاران حوزه اقتصاد ، با وحدت و تعامل در مسیر اعتلای ایران اسلامی اهتمام ورزند و با تفکر بسیجی به رفع مشکلات بپردازند.

همچنین دکتر محمد صادق مفتح عضو هییت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و قائم مقام اسبق وزارت صنعت اظهار داشت: تامین نقدینگی بین حلقه های تولید و توزیع گام موثری در رفع مشکلات حوزه کشاورزی و شاخه های زیر مجموعه آن است که ثبات بازار را در پی خواهد داشت.

مفتح تاکید کرد: بررسی ، تحلیل کارشناسی و مطالعاتی ، شناسایی فرصت ها و ظرفیت های موجود کشور با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ، به ویژه در حوزه کشاورزی در دستور کار شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور قراردارد.

در پایان مراسم ؛ هییت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور با حضور دکتر احمد علی کیخا، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ، دکتر یحی آل اسحاق ، مهندس فرهاد نیکزاد ، دکتر مفتح و هیئت همراه در حکمی مجید طلیمی را به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب کرد و حکم وی به ایشان اعطاء شد.

ارسال نظرات