سردار رجبی گفت:جبهه گسترده ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب باید تقویت شود زیرا هر اندازه که همدلی و یکرنگی و اتحاد همه جانبه در بین آحاد مختلف مردم و مسئولین تقویت شود به همان مقدار در ناامیدی استکبار جهانی مؤثر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۰۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، در راستای برگزاری پیش کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان و اجلاسیه شهدای شهرستان سقز اظهار داشت: کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان، باید تذکری به ما باشد تا عظمت ایران اسلامی و فرزندان غیور و رشید آن را به خاطر آوریم.

سردار محمد حسین رجبی با بیان اینکه وظیفه دارم از همه عزیزان ستاد شهرستانی اجلاسیه کنگره بزرگداشت ۵۴۰۰ شهید استان تشکر کنم، خاطرنشان کرد: باید مشارکت همه ادارات و نهاد‌ها و بخش‌های مختلف وجود داشته باشد تا بتوان کنگره موفق و عظیمی مانند این کنگره برگزار شود.

سردار رجبی با بیان اینکه ما به همه شهدای عزیزمان افتخار می‌کنیم، زیرا این امنیت پایدار در کشور و با ثبات بودن آن مدیون شهداست. بر برگزاری چنین اجلاسیه‌هایی در طول سال در شهرستان تاکید کرد.

وی با اشاره به این که این اجلاس برای یادآوری به خودمان است، گفت: بایستی از لابلای این کنگره‌ها و یادواره‌ها تذکری به خود بدهیم که دارای چه سابقه بزرگ و با عظمتی بوده و هستیم و به یاد بیاوریم که پیشینه عالی و مردمان غیور ما جای افتخار بوده و هستند.

سردار رجبی در ادامه اذعان داشت:جبهه گسترده ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب باید تقویت شود، زیرا هر اندازه که همدلی و یکرنگی و اتحاد همه جانبه در بین آحاد مختلف مردم و مسئولین تقویت شود به همان مقدار در ناامیدی استکبار جهانی مؤثر خواهد بود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امنیت پایدار را از دستاورد‌های بزرگ و ماحصل خون پاک شهدا ذکر کرد و افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و به شکرانه خدا با وجود تهدیدات و آسیب‌ها دارای امنیت پایدار هستیم و تضمین کننده امنیت پایدار، توسعه و معیشت پایدار می‌باشد.

وی تصریح کرد: باید در آینده شاهد اجلاس‌های بهتر باشیم و در عین حال برای انجام رسالت و ادای وظیفه ملی و دینی خود به شهدا به فکر توسعه همه جانبه استان کردستان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... باشیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات