چهارمین کارگاه آموزشی از سری کارگاه‌های آموزشی با موضوع «خانواده و فضای مجازی» و «توانمندسازی زنان برای کارآفرینی از طریق ارتباطات و فناوری اطلاعات» در روستای احمدآباد شهرستان مشگین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۲۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این کارگاه آموزشی مباحثی در خصوص آشنایی با کسب و کار‌های اینترنتی، معرفی این کسب و کار‌ها، نحوه راه‌اندازی آن‌ها در بستر فضای مجازی از قبیل:: مراحل ساخت سایت، فروشگاه اینترنتی، خرید هاست و دامنه، معرفی سایت‌های گردشگری، اپلیکیشن‌های موبایل و بازاریابی اینترنتی ارائه شد.

در ابتدای این کارگاه‌های آموزشی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت:: اداره کل ICT استان با برگزاری رویداد‌ها و کارگاه‌های کارآفرینی مختلف و نشست‌های اشتغال، توانسته است گام موثری در معرفی استارت آپ و ایجاد اشتغال و خلق ثروت در استان ایفا کند.

بهروز رزمی با بیان این که ۳ کارگاه آموزشی قبلی در شهرستان‌های کوثر و سرعین و روستای اجیرلو از توابع شهرستان پارس آباد برگزار شده است، این کارگاه‌ها را توانمندساز معرفی کرد.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز با استقبال از برگزاری این گونه کارگاه‌های توانمندساز برای بانوان، از زحمات اداره کل ICT استان که در حوزه‌های مختلف بخصوص کارآفرینی داشته است تقدیر و تشکر کرد.

فریبا محمدلو گفت:: برگزاری اینگونه کارگاه‌ها در ایجاد اشتغال و خلق ثروت برای بانوان کاملا موثر است و راهکاریی برای ارتقا و توانمندسازی بانوان در حوزه ICT می‌باشد.
ارسال نظرات