سید ساجد یعقوبی
رئیس پلیس راه استان اردبیل خبر داد
رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز و تردد در جریان است؛ گفت: تردد از محور "خلخال-اسالم" فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۴۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ سید حجت فتاحی، با اشاره به بارش برف در اکثر مناطق استان اردبیل و افت شدید دمای هوا اظهار داشت: با حضور هدفمند و تلاش مثبت راهداران عملیات زمستانی برف روبی انجام و تمامی جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در جریان است.

وی از مسدود بودن محور خلخال ـ‌پونل از طرف استان گیلان خبر داد و گفت: این محور با توجه به شرایط خاص و صعب العبور بودن، کاهش ضریب ایمنی عبور و مرور، احتمال سقوط بهمن و رانش پل‌های عبوری تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه تردد از محور خلخال-اسالم فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است؛ افزود: رانندگان به هنگام تردد از گردنه‌های برف گیر و جاده‌های کوهستانی حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته و ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس، اصول رانندگی ایمن را مدنظر ویژه قرار داده و کاربردی کنند.

سرهنگ فتاحی با اشاره به اینکه سطح اکثر جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل لغزنده و در برخی مناطق یخبندان است؛ تصریح کرد: پرهیز از هرگونه عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی، رعایت سرعت مطمئنه، مدیریت زمانی سفر و اجتناب از تغییر مسیر ناگهانی از اصول مهم رانندگی در فصل زمستان است.

ارسال نظرات