سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

تخصیص ۶ میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شاهرود

سرپرست اداره کل ورژو و جوانان استان سمنان با بیان اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود زیر ۲۰ درصد پیش فت فیزیکی دارد گفت: ۶ میلیارد تومان اعتبار به ورزشگاه ۱۵ هزارنفری شاهرود تخصیص یافته است که نیاز به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
کد خبر: ۹۰۹۲۱۷۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن جهان‌شیر در دیدار استاندار جدید سمنان از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی شاهرود، بابیان اینکه استادیوم ۱۵ هزارنفری شاهرود در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و بااعتبار ۹ میلیارد تومان در سال ۸۸ کلنگ زنی شده است، تأکید کرد: به دلیل تأخیر‌های صورت گرفته و افزایش قیمت‌ها این پروژه امروز نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است.
وی افزود: این طرح بعد از ۱۰ سال، ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از همان موقع که قرارداد بسته‌شده تا الآن کل پرداختی چهار میلیارد تومان بوده است که البته قرارداد پروژه ۳۶ ماهه بوده و تا امروز ۱۰ سال از آن می‌گذرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه روند پرداختی‌ها به این پروژه به قسمی بوده که امروز این طرح زیر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تأکید کرد: مشکل این است که پیمانکار با همان قیمت‌های ۸۸ پیشنهاد کار را داده، اما مشکلات و تورم گرانی سبب شده تا امروز نتواند طرح را به اتمام برساند.
جهان‌شیر بابیان اینکه چهار ماه پیش مدیرعامل شرکت توسعه قول تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح را داد، بیان کرد: قول‌هایی ارائه‌شده، اما عملاً هیچ روند اعتباری صورت نگرفته است و طبق پیگیری‌های ما امروز این قول‌ها در بروکراسی اداری شرکت مذکور درگیر است.
وی بابیان اینکه پیمانکار پروژه در این ۱۰ سال فقط ۵۷۰ میلیون تومان دستمزد آن‌هم از اوراق سال ۹۹ دریافت کرده که امروز نقد آن ۳۸۰ میلیون تومان هم نمی‌ارزد، تأکید کرد: در سمنان طرح مشابهی وجود دارد که تماماً به بهره‌برداری رسیده و مورداستفاده است، اما در شاهرود اگر بخواهیم از تمام مجموعه ۱۵ هزارنفری بهره‌برداری کنیم باید ۸۰ میلیارد تومان دیگر بپردازیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه مقررشده تا فاز نخست این مجموعه با پنج هزار نفر از مجموع ۱۵ هزارنفری به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: برای این طرح ۱۵ میلیارد تومان طی چهار ماه گذشته مصوب شد که در کل شش میلیارد تومان آن تخصیص‌یافته است و در سفر رئیس‌جمهور نیز ۱۰ میلیارد تومان برای آن گذاشته‌شده که تخصیصش قطعاً به سال ۹۸ و ۹۹ و دیگر سال‌های آتی می‌انجامد.
جهان‌شیر با تاکید بر اینکه خواسته ما از مسئولان حمایت از پیمانکار پروژه ۱۵ هزارنفری و روند تسهیل اعتبارات است تا بتوانیم شاهد تکمیل آن حتی در فاز نخست به‌طور موقت باشیم، بیان کرد: همچنین سالن سه هزار نفری شاهرود که یکی از امکانات خوب میزبانی این شهرستان از اردو‌ها و برنامه‌های ورزشی ملی است، نیازمند نگاه ویژه مسئولان در پرداخت اعتبارات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار