رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برپایی میز خدمت در مصلی کرج خبر داد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت همواره با برپایی شرائط مناسب برای مردم خود را موظف به راهنمایی و پاسخگویی به مردم می داند.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۰۹
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « جهانگیر شاهمرادی» طی برپایی میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: پاسخگویی به مردم یکی از برنامه های اصلی این سازمان در جهت اهداف توسعه ای است.

برپایی میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در مصلی نماز جمعه کرج

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: میز خدمت به عنوان یک فرصت رو در رو میان مسئولان و کارشناسان با مردم است تا با در دسترس بودن، خدمات و مشاوره های مورد نیاز را به مردم پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت برای عموم مردم، صاحبان صنایع خرد و کلان، تاجران و بازرگان در راستای تسهیل روند برنامه های اقتصادی گام موثری تلقی می شود.

برپایی میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در مصلی نماز جمعه کرج

شاهمرادی مطرح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت همواره با برپایی شرائط مناسب برای مردم خود را موظف به راهنمایی و پاسخگویی به مردم می داند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پایان بیان کرد: با هدف ارائه خدمات هر چه مطلوب تر در راستای برپایی میز خدمت، بازرسانی از طرف این سازمان در نظر گرفته شده است که روند اجرایی این طرح را مورد نظر قرار می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها