فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با بیان اینکه مهمترین رسالت رسانه امیدآفرینی و هم افزایی ملی است گفت: سپاه و بسیج به دنبال تسریع و بسترسازی حل مشکلات مردم است و تعامل سازنده تی با دستگاه های اجرایی دارد.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۲۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در بازدید از روزنامه پیام استان سمنان در جمع خبرنگاران این رسانه مکتوب در سخنانی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامیدی و سیاه نمایی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و نظام است اظهار کرد: رسالت امروز رسانه ها امید آفرینی و انعماس خدمات رسانی به جامعه است تا ترفند های دشمنان خنثی شود.
وی با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ رسانه است افزود: باید در داخل رسانه های ما منسجم شوند و صلاح مردم را ببینند و در این مسیر توان خود را صرف کنند تا توطئه دشمنان خنثی شود.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در استان سمنان رسانه های بسیار خوبی داریم که در جهت امیدآفرینی در جامعه قدم بر می دارند گفت: رسانه باید مطالبات را پیگیری و زبان مردم باشند اما از سیاه نمایی پرهیز کنند تا در ترفندهای دشمنان اسیر نشوند.
وی با بیان اینکه رسالت سپاه و بسیج طبق قانون حفظ دستاوردهای و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی در همه عرصه هاست بیان کرد: ماهیت سپاه صرف نظامی نیست و وظیفه ذاتی سپاه حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب در تمام عرصه ها می باشد که سپاه و بسیج در این ماموریت تاکنون با تمام توان حاضر شده اند.
دامغانی با بیان اینکه رهبری فرزانه انقلاب از سپاه پیشروندگی انقلاب را می خواهد گفت: حفظ و حراست سپاه از سرعت پیشروندگی انقلاب اسلامی وظیفه ای است باید انجام دهد و این سرعت کم نشود.
وی با اشاره به امنیت ملی که به علت اقتدار نظامی است اظهار کرد: هر سیاست گذاری که در منطقه انجام می شود هدف نهایی آن ایران است و طرح های خاورمیانه بزرگ و جدید و تقسیم کشورهای منطقه در همین راستا است اما تاکنون شکست خورده اند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) تصریح کرد: در حوزه دفاعی سپاه نقش موثری در کنار سایر نیروهای مسلح داشته تا این امنیت و اقتدار حفظ شود چرا که تلاش دشمن شکستن این اقتدار است.
وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در دستجات سیاسی ورود نکرده و فراجناحی هستند گفت: ما به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری اعتقاد داریم که نباید در دستجات سیاسی وارد نشویم اما یکی از حوزه های سپاه سیاسی است که حفظ ارزش هاست و خط قرمز ما در حوزه سیاسی حفظ نظام و ارزش هاست که کوتاه نمی آییم و فرقی هم ندارد که کدام جناح و خط فکری باشد و شأن سپاه بالاتر از آن است که خود را در جناح های سیاسی مشغول کنیم.
دامغانی با اشاره به اینکه یکی از مظلومیت هایی که سپاه وارد می شود موضوع اقتصادی است افزود: دو قرارگاه سازندگی و پیشرفت آبادانی در سپاه فعال هستند که در استان نیز فعالیت می کنند و هر کاری در سطح استان برای خدمت‌رسانی به مردم پاسداران و بسیجیان که چیزی جز مردم نیستند حضور دارند.
وی با بیان اینکه در نقاط محروم استان مدت هاست که سپاه و بسیج فعالیت دارند اظهار کرد: پربحث آب و معیشتی و کارگاه های تولیدی زودبازده فعالیت های گسترده ای را حضور مردم انجام داده و در دست انجام داریم.
فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه هر جایی دولت اعلام نیاز داشته باشد و بستر فراهم باشد ما در خدمت به مردم حاضر هستیم گفت: در عرصه منابع طبیعی و حفظ محیط زیست ما تفاهم نامه های گوناگونی را با سازمان های مربوط داریم و با توجه به تاکید رهبر انقلاب در موضوعات چون درختکاری و پاکسازی محیط زیست فعالیت های گسترده ای را انجام داده ایم.
وی با اشاره های به حوزه ورزش بویژه ورزش همگانی و عمومی سازی ورزش در جامعه عنوان کرد: ورزش باعث نشاط عمومی و سلامت جامعه و سالن سازی است که این مهم با ورزش عمومی میسر است و ما بسترسازی و سیاست گذاری را در این حوزه دنبال می کنیم و به دنبال تیم داری نیستیم.
دامغانی با تاکید بر اینکه بسیج ظرفیت های کف جامعه را جمع می کند و با کمک دستگاه های اجرایی کمک به ماموریت های آنان می کند افزود: ما با دستگاه های اجرایی هماهنگی کامل را در اجرای برنامه های خدمت رسانی و محرومین زایی داریم تا مشکل مردم با کمک خود مردم برطرف شود.
وی تصریح کرد: دشمن تحمل کارکرد سپاه و بسیج را به فرماندهی مقام معظم رهبری کار می کنند را ندارد و برای همین هم ابن نهاد ها را هدف قرار می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها