استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ که انتقال مفاهیم و دستاوردهای عظیم آن در حجمی وسیع، محیطی گسترده و به اشکال متفاوت و به طور ویژه باید تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۴۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
علی محمد احمدی با حضور آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده، ولی فقیه در استان در چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان، افزود: اگر شرایط کنونی خروج از برجام، اوج مشکلات معیشتی مردم و فشار‌ها و تهدید‌های دشمن هم نبود باز هم ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را به عنوان یک نقطه عطف برگزار می‌کردیم.
وی اظهار داشت: در حالتی که دشمن القاء می‌کند که امور کشور و مردم رها شده باید تلاشمان را بیشتر و موضوع را جدی‌تر بگیریم، چون تبلیغ عملکرد چهار دهه انقلاب و نظام کار کمی نیست.
احمدی تصریح کرد: در تبیین ناگفته‌ها و دستاورد‌های انقلاب باید به شکل پویا مقاطع گذشت، حال و آینده و همچنین مقایسه با پیش از انقلاب را به هم پیوند دهیم.
استاندار بیان کرد: بحث شرایط امروز را داریم که دشمن می‌خواهد تاب آوری ما و آستانه تحمل ما را بسنجد و توفیقات را به حاشیه ببرد و با بزرگنمایی مشکلات، بذر ناامیدی بپاشد.
وی ابراز داشت: اینکه چهل سال زحمت‌ها کشیده شده، پایداری و مقاومت‌ها صورت گرفته، ارزش‌ها رواج و تعمیق یافته و در مقطع‌های مختلف استراتژی و نظامی کار‌های بزرگی و پیشرفت‌های عظیمی حاصل شده است باید همه را به زبان خاص خودش بازگو کرد.
احمدی بیان کرد: ما برای کارهایمان، عملکرد و اقدامات استدلال داریم و باید با استدلال و منطق، اما به زبان شیوا، ساده و روان برای مردم بگویم که اگر در جایی حمایت از سوریه می‌شود به خاطر این است که اگر این حمایت‌ها نمی‌شد، اتفاق در دور دست‌ها در مرز‌ها و این طرف مرز‌ها بود و در چنین حالتی با دشمن روبرو می‌شدیم.
استاندار با تاکید به اینکه، مدیران شرایط کنونی را ویژه بدانند، افزود: نسبت به امور مردم توجه جدی و خاص داشته باشند، پروژ‌هایی که شرایط فیزیکی خوبی دارند و نیاز بیشتری نسبت به آن‌ها احساس می‌شود را در اولویت قرار داده وچناچه مشکلی دارد آن را مطرح و یا در مرکز کشور پیگیری کنند.
احمدی تاکید کرد: ما باید واقعیات را بگوییم به مردم امید دهیم نه با کم کاری امید را از مردم بگیریم و اگر بخواهیم این انقلاب را داشته باشیم باید واقعیات گذشته و امروز را گفته و پاسخگوی شبهات جوانان باشیم.
استاندار تاکید کرد: باید فرصت را به نخبگان، شایستگان، دلسوزان و زحمت کشان جمهوری اسلامی دهیم، اگر در جایی کسی تخلف کرد هم باید با آن برخورد شود.
احمدی گفت: باید نسبت به عزت، استقلال، امنیت، ارزش‌های به دست آمده و اولویت‌های اساسی حساسیت داشته باشیم و هزینه این عظمت‌ها و دستاورد‌ها را به خوبی تبیین کنیم.
وی ابراز داشت: در بحث آسیب‌های اجتماعی باید هماهنگ عمل کنیم، دانشگاه علوم پزشکی با همه توان در حوزه دارو، درمان، بهداشت، مطالبات پزشکی و دیگر خدمات مربوطه تمام تلاش خود را بکار گیرد.
استاندار گفت: دستگاه‌های دیگر استان باید به خوبی مردم را درک کنند، وضعیت و شرایط آن‌ها را بدانند، نظارت‌ها و بازرسی‌ها را مداوم با جدیت داشته باشند، مسئله اشتغال را رصد کنند و اعتبارات و تسهیلات استان را بدون برگشت، هدر روی و انحراف در جای خود به خوبی هزینه کنند.
ارسال نظرات