نشست ستاد هماهنگی حماسه ۹ دی در چرام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۵۳
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
امام جمعه چرام گفت:در فتنه ۸۸ جبهه استکبار با طراحی‌ها و برنامه ریزی‌های پیچیده و با بکارگیری تمام امکانات و قوا با کمک عده‌ای از عناصر فریب خورده‌ی داخلی و وابسته، سعی در براندازی نظام و انقلاب داشتند.
حجت الاسلام افشار افزود: ملت ایران با هوشیاری و بیداری و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و با حضور حماسی و با شکوه خود، در روز ۹ دی، بار دیگر از حریم ولایت و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.
هادی فتاحی اصل فرماندار چرام هم با گرامیداشت حماسه ۹ دی، بر زنده نگه داشتن این حماسه تاکید کرد و گفت:: وحدت و همدلی همه‌ی نهاد‌ها، دستگاه‌ها و مردم، برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، امری ضروری است.

در این نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی، مدیران و کارشناسان برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان چرام، ضمن بیان برنامه‌های خود، آمادگی خود را به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن ویژه برنامه‌های ۹ دی اعلام کردند.
فضاسازی شهری، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها از جمله صداوسیما، تشکل‌های دانشجویی، دانش آموزی، تشکل‌های مردم نهاد، روحانیون و ائمه جمعه و نیز استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبیین حوادث سال ۸۸ و فلسفه حماسه با شکوه ۹ دی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات