حضور اهداکننده برتر خون کشور در یاسوج+فیلم

محمد امین جنیدی شهروند تهرانی، برای یکصد و شصتمین بار، در شهریاسوج خون اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۵۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
این رزمنده دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ حضور اهداکننده برتر خون کشور در یاسوجاهدای خون، امروز با حضور در اداره کل انتقال خون یاسوج خون خود را به بیماران هدیه کرد.
محمدامین جنیدی گفت: از زمان دفاع مقدس با بچه‌های هیئت مذهبی محله مان شروع به اهدای خون کردم تا اینکه از سال ۱۳۹۰ تصمیم گرفتم، برای فرهنگ سازی این سنت حسنه به مراکز استان‌های مختلف کشور سفر کنم و در حال حاضر یاسوج سی امین استان در این زمینه است.
وی با بیان این که به مسلمان و ایرانی بودنم افتخار می‌کنم، بیان کرد: اهدای خون بهترین راه کمک به هم نوع است و به همه هموطنان خود توصیه می‌کنم برای حفظ سلامتی و کمک به بیماران خون خود را اهدا کنند.
آقای جنیدی جعفری ادامه داد: با شعار "مسلمان و شیعه، انسان دوست و صلح طلب" به کشور‌های مختلف مسلمان و غیرمسلمان سفر کردم.

مدیرکل انتقال خون استان هم گفت: هم اکنون بیمارستان‌های شهید بهشتی، امام سجاد (ع) در یاسوج و بیمارستان بی بی حکیمه گچساران و امام خمینی (ره) دهدشت از جمله مراکزی هستند که خون مورد نیاز آن‌ها در مراکز اهدا خون تامین می‌شود.
حسن زاده کمیاب‌ترین و پرمصرف‌ترین گروه خونی را گروه خونی ab منفی اعلام کرد وادامه داد: در همه روز‌ها نیاز به فراورده‌های خونی در استان وجود دارد و مردم نوع دوست استان از این صدقه جاری و کمک رسانی خیرخواهانه غافل نشوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار