تسهیلات ویژه به متقاضیان برای طرح های بازآفرینی شهری پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۲۲۶۰
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
فرماندار بویر احمد؛ در نشست ستاد بازآفرینی شهری گفت: این طرح با هدف ایجاد بستر مورد نیاز برای رفاه مردم در دستور کار قرار گرفت است.
کناری از حمایت‌های ویژه برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: به این منظور ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۹ درصد و ۷۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۸ در صد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی گفت:تسهیلات اختصاص یافته در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت می‌شود و به سپرده گذاری قبلی نیاز ندارد.
شاهرخ کناری با بیان اینکه در این طرح سازه‌های نو جایگزین بافت‌های فرسوده می‌شود اضافه کرد: متقاضیان همچنین ازتخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های شهرداری بهرمند می‌شوند.
فرماندار بویراحمد گفت: ادارات موضف هستند در صورت داشتن زمین یا ساختمان فرسوده ظرف مدت ۴۸ ساعت اظهار نامه‌های خود را به دبیر خانه‌ی این ستاد ارجاع کنند.
معاون باز آفرینی و مسکن اداره کل راه و شهر سازی استان هم با بیان اینکه رویکرد دولت نوسازی شهری است گفت: این طرح در گچساران با ۷۰ درصد پیشرفت کاری در دست اجرا است.
موسوی ابراز امید واری کرد با تخصیص تسهیلات ویژه وبا مشارکت شهروندان و دستگاه‌های اداری در یاسوج زمینه‌ی توانمند سازی محلات هدف به زودی آغاز شود.
وی گفت:ساخت هزار و ۵۵۱ واحدی مسکن مهر در یاسوج هدفگذاری شده بود و ظرف ۱۰ روز آینده کارواگذاری ۵۱ واحد باقی مانده در شهرک ولایت آغاز میشود.
شهردار یاسوج هم گفت:همکاری دستگاه‌های اداری و شهروندان برای آغاز طرح باز آفرینی شهری ضروری است.
مقدم افزود: با اجرای این طرح خطرات احتمالی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد و سکونتگاه‌های غیر رسمی به حداقل می‌رسد.
ارسال نظرات