سردار شریف:ماامروز از تمامیت ارضی، مردم، ارزش‌ها و منافع ملی خود با تمام قوا دفاع میکنیم و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و این را از رزمندگان اسلام فرا گرفته ایم.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۰۴
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار حاج رمضان شریف مسؤل روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفتمین یادواره ۱۳۴ شهید گلگون کفن شهرستان عنبرآباد ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده یادواره گفت: مقام معظم رهبری، اجر و قداست برگزاری چنین جلساتی را همطراز خود شهادت می‌دانند.



وی گفت: در چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی، کشور و مردم ما همواره در تلاش، مقاومت و مجاهدتی برا رسیدن به اهداف ترسیم شده از سوی امام امت بوده اند و دشمنان نیز با تمام قوا، تلاش کرده است تا ما را از این راه باز دارند.



ایشان افزود: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی، قدرت دشمن چند برابر بود، اما بر خلاف تصور دشمن امروز تابلویی از شکست‌های پی در پی او پیش روی ما است.



سردار شریف عنوان کرد: امروز سردار طیاری‌ها و سردار بینا‌ها افتخار این سرزمین شدند که روزی بر قلب نیرو‌های تحت امر خود حکومت می‌کردند.



مسؤل روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: عظمت امروز ایران اسلامی و خفت دشمنان انقلاب، مرهون جانفشانی جوانان عزیز ما در جبهه‌های حق علیه باطل بود.



وی افزود: دشمنان ما با تجهیز القاعده، کوموله ها، داعش و… کمر به نابودی انقلاب و عدم نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران بسته.



ایشان ابراز داشت: شهید حججی‌ها نسل جدید و رویش این انقلاب محسوب می‌شوند که جبهه و جنگ را ندیده اند.



سردار شریف گفت: بسیجیان امروز در صحنه‌های علم و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تهدیدات دشمن را به فرصت‌های طلایی تبدیل کردند همان کاری که روزی شهدا در جبهه انجام دادند و این نعمت بزرگی بشمار می‌آید.



ایشان خاطر نشان کرد: مردم کرمان به فرزند خلفی همچون حاج قاسم سلیمانی به خود می‌بالد، شخصیتی که همان روحیه دفاع را در خود نگه داشته و امروز در عراق و سوریه به دفاع از حرم اهلبیت از جان خود گذشته است.



وی گفت: خط مقاومت در کشور‌های مسلمان با صلابت هرچه تمامتر پیش می‌رود و این الهام گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران است.



وی گفت: ما امروز از تمامیت ارضی، مردم، ارزش‌ها و منافع ملی خود با تمام قوا دفاع میکنیم و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و این را از رزمندگان اسلام فرا گرفته ایم.



ایشان عنوان کرد: خیلی از کشور‌ها به سرمایه اصیل انقلاب ما یعنی رهبری شجاع و عالم و آگاه غبطه می‌خورند.



ایشان گفت: شهدا سه درخواست کلیدی یعنی مسلمانی مومن و مدافع اهلبیت بودن، پشتیبان ولایت فقیه و عدم تلاش ویژه برای خود بلکه اخلاص عمل و خدمت به مردم را از ما دارند.




ارسال نظرات