اجرای ۱۸۵۰ طرح خودکفایی توسط کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، خدمات و صنعت توسط این نهاد اجرا شده است.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۳۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جاسم محمدی فارسانی  امروز در جلسه تعاملی با بانک‌های عامل اشتغال روستایی لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک هزار و 850 فرصت شغلی در  زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، خدمات و صنعت با اعتباری بالغ بر 309 میلیارد و 620 میلیون ریال توسط کمیته امداد لرستان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد طرح برای سال گذشته، 4 هزار و 254 مورد با اعتبار 707 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به اجرای برنامه‌های حمایتی این نهاد در زمینه کمک معیشت، درمان، مسکن، فرهنگی و اشتغال اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای طرح‌های اشتغال توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و کمک به اقتصاد خانوار و در نهایت خودکفایی است.

محمدی فارسانی تصریح کرد: کارشناسان اشتغال کمیته امداد با برنامه استعدادسنجی، مشاوره شغلی و علاقه‌مندی مددجو، مهارت‌های فردی و اجتماعی را افزایش داده تا در اجرای طرح‌های اقتصادی موفق عمل نمایند.

وی با اشاره به موفقیت 90 درصدی طرح‌های اشتغال این نهاد اظهار داشت: بعد از اجرای طرح اشتغال، نظارت و مشاوره کارشناسان حوزه اشتغال تا پنج سال به‌صورت دقیق ادامه دارد و علاوه بر نظارت آموزش‌های لازم، کمک‌های مالی تکمیلی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار