به همت بسیجیان پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س)؛

دیدار شب یلدایی با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی نعمایی»

بسیجیان پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س)،سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شب یلدایی با خانواده شهید «مهدی نعمایی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۶۱
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ،ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است را گرامی می‌دارند. خانواده های ایرانی در منزل بزرگان جمع می‌شوند و تا پاسی از شب تنقلات می‌خوردند, خاطره تعریف می‌کنند و قدر لحظات با هم بودن را می‌دانند.

دیدار شب یلدایی با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی نعمایی»

اما این شب در منزل خانواده شهدا به گونه دیگری سپری می‌شود. این خانواده‌‌ها طولانی ترین شب سال را بدون حضور پدر, همسر و یا فرزند خود سپری می‌کنند. شهیدی که تمام دارایی خود را فدای ملت کرده تا خانواده‌های ایرانی در کمال امنیت و آرامش این شب و شب‌های دیگر را در کنار هم باشند.

 بسیجیان پایگاه شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه (س)،سپاه ناحیه امام سجاد (ع) به مناسبت شب یلدا به دیدار خانواده شهید مدافع حرم «مهدی نعمایی» و با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار شب یلدایی با خانواده شهید مدافع حرم «مهدی نعمایی»

مادر شهید نعمایی از تواضع،مهربانی وخنده رویی شهید تعریف کرد و گفت : اصلاً ما نمیدونستیم ایشون فرمانده وسرداربودند ، حتی از اینکه پسرم غواصی بلدهست هم اطلاع نداشتم ، ما تازه بعد از شهادتش فهمیدیم که ایشون چه شخصیتی داشتن.

مهدی نعمایی‌عالی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) از استان البرز در روز 23 بهمن سال جاری در حما سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها