مشاور فرهنگی استاندار لرستان:

انحصار علم توسط استکبار؛ بومی سازی انرژی هسته‌ای را در پی داشت

مشاور فرهنگی استاندار لرستان گفت: وقتی استکبار از طریق جنگ نتوانست به ما غلبه کند از طریق انحصار علم دشمنان می‌خواست کشور ما را عقب براند اما جوانان ما دانش و به‌ویژه دانش هسته‌ای را بومی کردند.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۶۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیداسماعیل موسوی در آیین نکوداشت یکصد سال تربیت معلم در ایران و ۷۴ سال تربیت معلم در لرستان، در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم‌آباد، اظهار کرد: بی‌شک سرمایه اصلی هر جامعه منابع انسانی است و این منابع انسانی هستند که جامعه را می‌سازند.
وی با اشاره به اینکه منابع انسانی با بهره‌گیری از فرهنگ انقلاب متحول شد، بیان کرد: اگر مستکبرین دنبال حذف فیزیکی انقلاب بودند اما جوانان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
موسوی با ذکر این مطلب که جوانان ما در عرصه سازندگی و بومی سازی علم دنیا را متحیر ساختند، ادامه داد: وقتی استکبار از طریق جنگ نتوانست به ما غلبه کند از طریق انحصار علم دشمنان می‌خواست کشور ما را عقب براند اما جوانان ما دانش و به‌ویژه دانش هسته‌ای را بومی کردند.
مشاور فرهنگی استاندار لرستان با بیان اینکه زیربنای علم از طریق معلم محقق می‌شود، یادآور شد: اگر جوان ایران به‌عنوان مدافع حرم هنرنمایی می‌کند و اگر دانشمندان هسته‌ای مقام علمی کشور را ترقی داده‌اند محصول قیام و قعود معلم است.
وی معلمان را قهرمانان کشور ما دانست و گفت: اگر به داشته‌های داخلی و نیروی فعال بها بدهیم نیاز به سندی که دشمن در حوزه تربیت برای ما بنویسد نداریم.
موسوی مثل دانشگاه را مثل قله و مدارس را دامنه آن قله برشمرد و افزود: قدردان پیشکسوتان در حوزه علم و مروجان اخلاق در جامعه باشیم.
مشاور فرهنگی استاندار لرستان با بیان اینکه صرفاً داشتن از هوش بر توفیقات ما نمی‌افزاید، ادامه داد: بزرگانی که به مقامی رسیدند به پاس تکریم معلم به جایگاهی رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار