کنگره ملی سرداران و ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری کنگره ملی سرداران و ۶ هزار و ۳۰۰ استان در سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۹۲۳۷۶
|
۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌حسین پازدار شامگاه امشب در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسؤولیت کمیته ایثارگران شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده سپاه استان گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کمیته در سپاه و نواحی استان فعال شده و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری کنگره ملی سرداران و 6 هزار و 300 لرستان در سال 1400 صورت گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان راهیان نور را اقدامی ظریف در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و تشریح کرد: به‌همین منظور اقشار مختلف طی مراحل و زمان‌های مختلف به مناطق عملیاتی جنوب و غرب راهی شده‌اند.

پازدار بیان داشت: طی دو سال اخیر 210 یادواره شهدای محله‌محور در سراسر لرستان برگزار شده است، ضمن اینکه از 3 هزار و 645 خانواده شهید سرکشی به‌عمل آمده است.

وی با اشاره به اعزام 2 هزار و 320 نفر از ایثارگران استان  لرستان به مشهد مقدس اظهار داشت: با همکاری شهرداری رویکرد خوبی نسبت به نام‌گذاری محلات به نام شهدا داشته‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بازسازی عملیات‌ها و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد را از جمله اقدام‌های انجام شده با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

پازدار با بیان اینکه اولویت سپاه استان در استخدام‌ها به‌کارگیری فرزندان شهید و ایثارگر است، گفت: تلاش کرده‌ایم بر اساس سهمیه ابلاغی جذب این مهم در سپاه حضرت ابوالفضل صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار