نشست آموزشی تشویق کودکان به مطالعه و تقویت روحیه پرسشگری و تربیت فرزند پژوهشگر با حضور والدین اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۶۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  اولین نشست آموزشی تشویق به مطالعه و تقویت روحیه پرسشگری و تربیت فرزند پژوهشگر با حضور والدین اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن برگزار شد.

این نشست با حضور بیش از 30 نفر از والدین اعضا و با تدریس دهقانی، مشاور و کارشناس آموزش و پرورش طی دوساعت با هدف آموزش مهارت های زندگی به اعضا و آگاهی بخشی به والدین صورت گرفت.

جذب و پایدارسازی اعضا و افزایش شناخت والدین و مسئولین آموزش وپرورش از کانون و فعالیت‌های آن از جمله اهداف فرعی این نشست محسوب می‌شد. 

در این نشست مدرس این مبحث ضمن مثبت دانستن فضای شاد کانون به والدین اعضا توصیه کرد که سعی کنند همراه فرزندانشان برای امانت کتاب به کانون بیایند تا اهمیت کتاب بر فرزندانشان بیشتر شود.

 وی در خصوص تقویت رو حیه پرسشگری در کودکان  افزود:  خانواده ها باید از همین کودکی روحیه تحقیق را در کودکان خود تقویت کنند .

دهقانی تاثیر تقویت روحیه تحقیق و پرسشگری در کودکان را در تشویق به مطالعه و پیشرفت تحصیلی آنان غیر قابل انکار دانست و در پایان به سوالات والدین به صورت پرسش و پاسخ جواب داد.

ارسال نظرات