خبرهای داغ:
از دوم تا هشتم دی ماه

نمایشگاه عکس پیرامون برپا می‌شود

مسؤول برگزارکننده نمایشگاه گروهی عکس پیرامون از برپایی این نمایشگاه از دوم تا هشتم دی ماه امسال در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۲۴۹۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
نمایشگاه عکس پیرامون برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیرعلی میقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس گروهی پیرامون اظهار کرد: ۱۰ مجموعه عکس از ۱۰ عکاس از جمله حمید سلطان آبادیان، حجت عطایی، مهران مافی بردبار، سلماز دریانی، سهیل زندآذر، علیرضا وحید، شیوا خادمی، مینا نوعی، بهمن عزیزی و بنده در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد حجت عطایی و بهمن عزیزی و بنده از قم در این نمایشگاه شرکت کردند و دیگر عکاسان از شهرهای، مشهد، قزوین و تبریز هستند.

این هنرمند عکاس با بیان اینکه ۵۴ عکس به صورت رنگی و سیاه و سفید در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته است عنوان کرد: این نمایشگاه شامل مجموعه‌ای از مسائل زیست محیطی و مسائل اجتماعی است مانند دختری که از پدر قطع نخاعش نگهداری می‌کند و شغل رنگرزی ابریشم در قم و زعفران از مجموعه‌های عکس دیگر است.

وی با بیان اینکه عکاسی مستند و مجموعه عکس در قم به تقویت نیاز دارد گفت: اینگونه نمایشگاه‌ها به عکاسان در زمینه عکاسی مستند کمک می‌کند و همچنین علاقه‌مندان با ایده‌ها و سوژه‌های این بخش آشنا می‌شوند.

میقانی از افتتاحیه نمایشگاه عکس پیرامون از دوم دی ماه امسال خبر داد و افزود: این نمایشگاه تا هشتم دی ماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهید فاطمی پذیرای علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به علت انتخاب عنوان «پیرامون» برای این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل مجموعه عکس‌هایی از اتفاقات پیرامون زندگی ما است و به مسائل روز در عکس‌ها اهمیت داده شده است.
ارسال نظرات