خبرهای داغ:
بدمینتون‌بازان استان قم در راه صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه حریف خود را شکست داده و در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۹۲۵۰۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
اقتدار بدمینتون‌بازان قم در راه صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در شرایطی که امسال مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه مقدماتی جریان دارد، تیم مردان هیأت بدمینتون قم در گروه دوم این بازی‌ها با حریفان خود برای کسب مجوز صعود به فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر رقابت می‌کند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بدمینتون، دیدار‌های مرحله نخست مقدماتی به میزبانی تیم هیأت قم و در تالار اختصاصی فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر به انجام رسید، مسابقاتی که با صدرنشینی تیم میزبان و اقتدار ایران تیم در راه صعود به لیگ برتر همراه بود.

مردان بدمینتون‌باز قم در سه مسابقه خود از مرحله نخست مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس سه پیروزی کسب کردند و با ۹ امتیاز صدرنشین شدند تا یک گام به مرحله بعد نزدیک‌تر شوند و امیدوارتر خود را برای دور برگشت آماده کنند.

با توجه به نتایجی که در این مرحله رقم خورد، تیم اس‌پی دنیا پلاستیک شیراز با هفت امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه دوم جای گرفت و تیم ذوب‌روی صبای زنجان با پنج امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد تا تیم‌ها برای صعود به مرحله نهایی منتظر دیدار‌های دور برگشت باشند.

در این مرحله تیم هیأت بدمینتون قم نخستین مسابقه خود را برابر تیم ذوب‌روی صبای زنجان برگزار کرد و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید، سپس مقابل تیم گاز فارس به برتری قاطع پنج بر صفر دست یافت و در سومین و آخرین بازی خود با حساب سه بر دو تیم اس‌پی دنیا پلاستیک شیراز را مغلوب کرد.

امسال در لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران هشت تیم حضور دارند و در دو گروه مقدماتی مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه در دیگر گروه این مرحله چهار تیم حضور دارند و از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کند تا دو سهمیه لیگ برتر سال ۹۸ مشخص شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها